יום שבת, 3 במרץ 2012

*Rolling in the deep

סמדר, אותה בחורה ברת מזל שמצאה את הכורסה הזו ברחוב, מצאה בהמשך גם את 2 החברים האלה – איזה מזל יש לה, הא? 


אלה כסאות משנות ה60 או השבעים שהיו מרופדים בדמוי עור פלסטיקי איום, עם מסמרי קישוט מפלסטיק בצבע תואם, האמת שפעם באמת היו עושים עבודה יוצאת מהכלל – כל מסמר ומסמר התווסף לשורה ישרה כפלס וזה לא פשוט כשדופקים כל מסמר אינדוודואלית. היום המסמרים האלה מגיעים בצורת פס מתכת ישר ומידי 4 כדוריות יש חור בו נכנס מסמר אמיתי ןמחזיק את כל העסק במקום. מסמרים אינדוודואליים הפכו להיות נדירים ויקרים וגם – למה לטרוח?
באופן אישי אני לא מתה על מסמרי הקישוט האלה אבל לא תמיד יש ברירה – הם לא נמצאים רק לקישוט אלא אלא כדי להסתיר את הסיכות שמתחתיהם, יש צורות מסוימות של רהיטים שלא מאפשרות תפר נסתר או הידוק פנימי בסיכות ואז אין ממש ברירה.

אז הכסאות האלה הגיעו אלי, הם קטנים יותר ונמוכים יותר מכסאות שעושים היום ולכן הם מיועדים למה שאני קוראת -  'כסאות פינה' . זה אומר שבאיזו פינה בבית, יעמדו 2 הכסאות האלה וידגמנו עיצוב יפה מהו. מידי פעם כשיבואו הרבה אורחים, גם יש סיכוי שישבו עליהם. בכל מקרה זה לא מנע ממני לחדש להם את הספוגים ב 2 שכבות ספוג וגם אקרילן כדי לרומם את המושב ולהפוך אותו לנוח יותר.


הבד – מבדולינה, בד קנווס יפני בהדפס של סלילי חוטים- חמוד מאוד ונותן טוויסט מודרני לכסאות הוינטאג'יים.  



את מסמרי הפלסטיק החלפתי במסמרי ברזל שחורים כפחם בגימור מאט וגם הורדתי במינון, לא חייבים לפוצץ את הכסא, איפה שויתרתי עליהם, תפרתי בתפירה ידנית. 




*Rolling in the deep - Adele

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה