יום ראשון, 20 בינואר 2013

*I'ts A kind of maGic

השם של הפוסט הזה קשור (לא רק) לעבודה שעשיתי עם הפריטים של גלית (אלא גם) לבחירת מילים פשוטה. כל מייל וסמס שגלית כתבה לי במהלך השבועות שהיינו בקשר סביב הפרויקט שלה נפתח במילים "בוקר קסם" או "יום קסם" והמילה הזו פשוט נחה לה שם, בקלילות ועטפה את כל הקשר ביננו בניחוח קסום ומקסים.

ככה הכורסה שלה הגיעה אליי. כמו מימי האדם הקדמון, לא? גלית התנצלה כי את הריפוד הפרוותי היא עשתה בעצמה אחרי שהכורסה כשלה תחת רגליו של ילד משתולל ופשוט קרסה. היא הדביקה ועטפה הכל בפרווה ירקרקה וככה הן חיו להן כמה שנים טובות.
 כשתלשתי את הפרווה גיליתי מתחת את היופי הזה.
מיד התקשרתי לגלית לדווח, היא בקושי זכרה מה היה שם מתחת ושלחתי לה כמה תמונות מהנייד להזכיר לה. לשמחתי גלית שיתפה פעולה עם ההתלהבות שלי ואפילו הגיעה שוב לסטודיו לבחור בד לקדר שהיה ברור שהוא צריך להיות בולט כמו בגרסה של פעם.

הכורסה היתה מאוד שבורה, ידיות העץ היו מוחזקות במקום עם ברגים ותועפות של דבק. העץ היה צבוע במעין זהב שהפך ברבות השנים לחום-ירקרק. בקיצור, נדרשה כאן עבודה רצינית! 
כשחקנית חיזוק לתיקוני העץ ושיוף הצבע הבאתי את יפה שהיא נגרית ומשפצת רהיטים והיא שיחזרה את חיבורי העץ שהיו פעם, הסירה את מרבצי הדבק שנותרו ובסוף שייפה את הצבע הישן וציפתה הכל בלכה בגוון אגוזי.

איזו השקעה עשו פעם בכל פרט קטן - רואים את הסלסול שחרוט בידית? כל זה היה מצופה בצבע ונחשף עם השיוף. איזה כיף שגלית השקיעה בכורסה שלה!
המושב קפיצים היה שקוע לחלוטין אבל הקפיצים היו במצב טוב. הם קיבלו חיזוק ושכבת ריפוד נוספת. רואים איך הוא נהיה קמור לעומת קודם? מבטיחה שזה גם נוח יותר.
  לא תגידו שזה קסם?

מיד כשסיימנו עם הכורסה הגיעו הדוגמניות הבאות. גם כאן העץ נצבע באותו צבע זהב שהפך לחום ירקרק אבל כאן זה דווקא לא הפריע ואף הוסיף
 
 לפרויקט הזה נבחר בד אפור פלדה עם טקסטורה סופר נעימה שישתלב עם הספה האפורה בהירה של גלית ועם הכורסה הצהובה שמתפקדת על תקן כתם צבע. כריות מושב חדשות הותאמו במקום הקודמות שהיו מרופטות.
הכורסאות האלה מאוד נדירות. הן דומות לכסאות שמאוד נפוצים אבל הן עם משענות ידייים והן קצת גדולות יותר ורחבות. זהו פריט וינטאג' נהדר ובסוף החום ירקרק השתלב מאוד יפה עם האפור.
גלית, שכל בוקר יהיה לך בוקר קסם וגם לכם.

* Queen - A Kind Of Magic


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה