יום שלישי, 1 באפריל 2014

*Cherry Blossom Girl

האויר בחוץ מתחמם ואפילו פה בת"א אפשר פתאום לשאוף איזה משב אויר פרחוני וכמובן שמחוץ לעיר - חגיגה! בשבת, בדרך לפיקניק ביער בן שמן פתאום נכנס לתוך האוטו גל של ניחוחות פריחה וזה מהמם.
עבודות מקסימות של לקוחות מקסימות לא פחות זורמות לסטודיו וממלאות אותי בחדוות יצירה ובריחות רעננים.

הכורסה של קרן היתה שייכת לסבתה. בימים אלה אמה של קרן משפצת את הדירה של הסבתא בחיפה ושתיהן יעברו לגור שם בקרוב. כחלק מהתהליך השיפוץ הן מחדשות כמה פריטים שהיו שם הכורסה הזו היא אחד הפרויקטים.
כל זמן השיפוץ הכורסה אוכסנה באחד החדרים אך לא נשמרה היטב
היא הגיעה מלוכלכת ומאובקת עם כתמי צבע ובעיקר - רעועה ושבורה בכמה מקומות. והקש קרוע. חשבנו יחד על הענין והחלטנו לא לחדש את הקש אלא לבנות תשתית של ספוג וריפוד מעליו וכך להפוך את הכורסה ליותר 'כורסתית' ונוחה.
כנראה שהשיפוצניקים לא חסו עליה וחבל כי זו כורסה סופר איכותית, מיוחדת ווינטאג'ית עשויה בנגרות דנית שכבר לא עושים כאלה. מזל שאני מכירה את יפה מ"קרשים" שהיא נגרית בחסד ומשפצת רהיטים. היא הגיעה ואיבחנה את השברים ואת מוצאה של הכורסה מעץ טיק - עץ חזק מאוד ועמיד ובעיקר מאוד מאוד יפה. והיה קשה לראות את זה מבעד ללכלוך.


הכורסה עברה תהליך ארוך של הדבקות, השלמות ולבסוף שיוף וטיפול בנוסחה סודית של לכה, שמן טיק ווקס.
 פתאום יצא מהעץ איזה גוון אדמדם שכלל לא צפינו וזה היה מעולה והתאים בול לבד שקרן בחרה ב"עילית" בד בוקלה שמאוד מזכיר בד ריפוד של פעם, בתוכו שזורים כמה גוונים וזה נותן עושר שקשה לתפוס בתמונה.
שימו לב לכובעון הפליז שבקצוות של משענת הגב, גם הוא חודש ע"י יפה. פתאום רואים את הקווים העדינים והכל כך יפים של הכורסה הזו.

ועוד פרויקט מבית סבתא, הפעם של רותי - זוג הכסאות הישנים האלה, שהיו של סבתה של רותי הצטרפו לפרויקט גדול יותר של זוג כורסאות וספה - כולם היו שייכים לסבתא והיום עומדים בדירתה התל אביבית של רותי.
בכסאות כמעט לא משתמשים ורוב הזמן הם עומדים במרפסת ועל כן לא חידשנו את העץ והאמת שיש לעץ גוון ישן ומולבן שמשפצות רהיטים עובדות מאוד קשה כדי "לזייף" אותו, אז ככה זה בנטורל 
והנה שתיהן יחד
ושתיהן מתכתבות עם זוג כורסאות נוסף מבית סבתא של רותי שעשיתי עבורן כריות חדשות באותו בד אפור ויפה שרותי הזמינה באי ביי.
כמה נהדר בעיני שנכדות מחדשות את הפריטים של הסבתות שלהן!!

*AIR-Cherry Blossom Girl



תגובה 1: