יום שישי, 5 באוגוסט 2016

*Feel good INC

לפעמים מוצאים כורסה ברחוב ולפעמים, היא מוצאת אותך...גם כשממש לא חיפשת, לא ביקשת, לא רצית וזה בכלל לא הסגנון של הבית שלך...
זה מה שקרה לאביב, אחד מחברי הקרובים והאהובים, שביציאה מאיזו פגישה, באיזו עיר איזוטרית, נתקל בדבר הזה:
ושלח לי מיד לוואטספ. ברגע הראשון נחרדתי, זו כורסה קצת מצחיקה, בפרופורציות הזויות, בסגנון שלא קשור אליי ולבטח לא לביתו המושבניקי של אביב, אבל גם ראיתי בה איזה חן מסגנון "עליסה מארץ הפלאות" וכבר השתעשעתי איך אני מציבה אותה משופצת בסטודיו.
מה שלא ידעתי, שבמקביל קיבלה נירית, האישה החוקית והמהממת של אביב את אותה תמונה ופלא פלאים, גם היא מיד נדלקה עליה ופינטזה איך תציב אותה בסלון הבית. אז....ברור מי זכתה, נכון? אני!! 
שהיתה לי הזכות לשפץ אותה עבור הבית היפה שלהם!!
מה שעוד קרה זה שהכורסה הזו היתה טריגר להניע סוף סוף גם את פרויקט כורסאות הסבא האמיתיות של אביב, שחיכו לחידוש כבר הרבה זמן... אז התחלנו לרוץ עם 2 הפרויקטים במקביל.
וכך מצאנו את עצמנו בוחרים בדים ל3 כורסאות, שונות לחלוטין בסגנונן, בחלל שנשלט ע"י ספה אפורה בהירה. ככה זה נראה אחרי שנסגרנו על עצמנו.
צורת המדליון הקלאסית מאוד מתאימה לכורסת "העליסה" עם גב המדליון שלה.
אם שמתם לב בתמונת "הלפני" של הכורסה, היו לה פעם ידיות, שנשברו ולא היו בנמצא, יניב הצבעי שלי עשה עבודה מופלאה בהעלמת החלקים שהיו קשורים אליהן ובעבודת צביעה מושלמת (צביעה פוליאוריטנית בהתזה ובגימור בתנור) בצבע שמנת עדין.
תראו כמה היא יפה מאחור
אין ספק שיש לה פרופורציות מוזרות, אבל גם איזה חן מיוחד ולא רגיל והבד הבארוקי הזה הולם אותה בצורה מושלמת.
סרט קישוט עדין סובב את המושב ומסתיר את הסיכות, יצא יפה מעל ומעבר לציפיות.
הפרויקט השני, היה כאמור, הכורסאות של סבא וסבתא של אביב, כורסאות סבא "על אמת". אביב אפילו מצא תמונה ישנה מאיזה אלבום של הכורסאות עם הריפוד המקורי שלהן.
לפני כ6 שנים הן רופדו בבד הכסוף שראיתם למעלה ועם השנים זה נמאס, העיצוב של הבית השתנה והגיעה העת לחדש.
הוחלט לשמר את הצורה העגלגלה של הכריות ותפרתי אותן עם קדר אמצעי, צורה די נדירה שאני לא נוהגת לעשות הרבה, זו תפירה די מורכבת, אבל מה לא עושים בשביל חברים הכי טובים שיש??
פה זה גם ממש התאים והקדר נתפר מהבד של המושב. כך שיש שילוב מושלם.

את הזוג יחד כבר צילמתי בביתם של אביב ונירית, ככה זה נראה שם. הכורסאות גם עברו חידוש פוליטורה והגוון האדמדם של העץ משתלב נהדר עם הטורקיז של הבד. כל הבדים נבחרו ב"שכטר".
תתחדשו אהובים שלי!!!

*Gorillaz - Feel Good Inc. (Cover) by Daniela Andrade

תגובה 1:

  1. מ ק ס י ם
    כל פעם שאני רואה את יצירותייך, אני מפנטזת להוסיף עוד חדר לבית, ולרהט אותו כך שממש יתאים לכורסאות ישנות משופצות כאלה...

    השבמחק