יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

*You've Got tHe Love

הרבה פעמים שואלים אותי על פריטי ריהוט למכירה ואני עונה שזה פחות העיסוק של הסטודיו.
כאן בסטודיו אני נותנת שירות של חידוש פריטי ריהוט עבור לקוחות ומעצבים ומעבירה סדנאות ומלמדת.
אבל...לפעמים יש יוצאים מהכלל... והיום אני חושפת בפניכם את זוג הכורסאות שפרסמתי לפני כמה חודשים למכירה וריקי, לקוחה חוזרת שכבר חידשתי עבורה כורסה, זכתה בהן, בחרה להן בד מדהים ושימחה אותי מאוד! 
אז זוג כורסאות הוינטאג' היפייפיות האלה הגיעו אלי דרך קרן, שעשתה אצלי סדנה, וכמה שבועות אח"כ התקשרה לספר לי שהם מפנים את דירת סבתה בת"א ויש שם 2 כורסאות יפות ושלחה תמונות.
ואז, עשיתי מה שאני בדרך כלל לא עושה, נכנסתי למזדה 2 הקטנה שלי, נסעתי למתחם בזל ואספתי את הכורסאות. זוג, נדיר, שמור, מהמם. היה לי ברור שמי שיזכה בהן, יעשה לעצמו ולביתו מתנה נהדרת. 

פרסמתי את הכורסאות בפייסבוק של 'סיפור כיסוי', היו עשרות פניות וריקי זכתה. היא בדיוק התחילה תהליך שיפוץ לבית חדש וסוכם שהן יחכו במחסן שלי כחצי שנה עד שיעברו לבית החדש ולריקי יהיה קל יותר לבחור עבורן בד.
היא ידעה מראש שבא לה על גוון וורוד עתיק ובהיר ונבחרה קטיפה מבית 'שכטר' שעשויה עיגולים עיגולים (חכו חכו, גם בפוסט הבא שאני מתכננת, הבד הזה, בצבע אחר, מככב) תראו כאן בתמונה למטה את הטקסטורה המגניבה.
אני (כמובן) הצעתי שנשלב קדר בגוון אחר ולשמחתי ריקי זרמה איתי, ככה נוצר אפקט מגניב של מסגרת שסובבת את הגב והמושב.
מסגרת העץ עברה חידוש - שיוף יסודי ופוליטורה וקיבלה גוון ערמוני ועשיר שנותן קונטרה לבד הבהיר.
לכורסאות יש צורה עגלגלה ומחבקת, הן סופר נוחות לישיבה ואפילו, בגלל שהן הגיעו מבית טוב ששמרו עליהן, הצלחתי להציל את תשתית הקפיצים המקורית, לחזק אותה ולשקם אותה ועל כן הישיבה כייפית במיוחד.

הנה שתיהן יחד, רגע לפני שנאספו ונסעו לביתן החדש בכפר סבא. תודה לקרן ומשפחתה שמכרו לי את הכורסאות, ותודה לריקי שנתנה בי שוב אמון ורכשה ממני את הכורסאות האלה, תאמינו לי שכולנו זכינו!!

*Florence + The Machine - You've Got the Love

תגובה 1:

  1. מדהימות !בחירה נהדרת של צבע ובד והקדר! מושלמות!

    השבמחק