יום ראשון, 29 בינואר 2012

Girls just want to have fun*

כשהגיעו הימים הקרים של החורף, פתאם התחשק לי לסרוג. זכרתי ימים רחוקים בראשון לציון, בשנות השמונים העליזות, אמא וסבתא סורגות ומפטפטות, חוברות סריגה עם דפי כרומו מבריקים וסוודרים עם כריות כתפיים ואפליקציות.

חתיך, הא?

מה שנחמד בסריגה, שזו הפעילות האולטימטיבית לליווי פטפוטים וישר דמיינתי לי איך אשב לי בסלון עם עוד בנות ונסרוג ונקשקש.
אז בראתי לי מציאות, דבר שבהחלט לא תמיד פשוט לעשות, אבל בזכות אתר מדהים ששינה את חיי, מצאתי לי את החברותא שלי. גיליסט זו רשימת קסמים, באר משאלות, קהילת פלאים. מידי יום מתפרסמות באתר מודעות בתחומים שונים: בקשות, מסירות ומכירות, עבודה, דירות ושאר ענינים, וניוזלטר שמלווה תמיד בכמה מילים אישיות של גילי – האמא של הגיליסט, מגיע מידי יום במייל ומרכז את כל הטוב הזה. רציתם לגדל תולעי משי ומעולם לא ידעתם איפה משיגים? רציתם לגדל דגי זהב בצורה טבעונית והומנית? סבלט לחברים שבאים מברלין? להשאיל משהו? למסור משהו או לקבל בחינם?  ועוד ועוד -  את התשובות תקבלו כאן.
גם הפעם את התשובה שלי קיבלתי כאן. המודעה בה הבעתי את רצוני לסרוג, משכה עשרות תגובות נלהבות, כל מה שנותר הוא לקבוע יום, שעה ולזמן את כל מי שמתאים לה. כמה ימים אחורי זה התקבצנו כמה בנות בסטודיו שלי עם מיכל שהתנדבה ללמד אותנו בחינם (כן, יש דבר כזה), תה חם, עוגיות טעימות ויאללה – לסרוג.

השיעור הראשון הוקדש ללימוד יסודות – העלאת עיניים, סריגה ימין ושמאל, בשיעור השני התחלנו לסרוג כובע על מסרגות מחוברות שיוצרות עיגול. זה לא פשוט, כדי להתחיל צריך להעלות 90 !! עיניים ואפשר לומר שזה לקח את רוב רובו של המפגש. אבל איזה כיף - תראו איך כולן שקועות להן בסריגה. איזה ריכוז.


* Girls Just want to have fun - Cydni lauper

תגובה 1:

  1. Valuable information. Fortunate me I found your website by accident, and I am stunned why this twist
    of fate didn't happened earlier! I bookmarked it.

    My page ... laser cellulite treatment

    השבמחק