יום שלישי, 2 באפריל 2013

*Fresh, Exciting!

ממש רגע לפני שהחג נכנס, סיימתי פרויקט גדול ומורכב שלקח לו הרבה זמן לצאת לפועל אך משזה קרה, סוף סוף, לא היה סוף להתלהבות ולתחושה שזה כל כך fresh!

עדי היא לקוחה יקרה וסופר מקסימה, עשינו יחד כבר כמה פרויקטים וכל פעם אנחנו מתקרבות קצת יותר. לפני מספר חודשים היא הביאה איתה את אימה להכיר אותי ולשכנע אותה לרפד מחדש את כסאות פינת האוכל שבביתה.
לאמא של עדי יש 6 כסאות שהיא קנתה אי שם בשנות ה70, היא ממש זוכרת שזה היה ברחוב הרצל בתל אביב, כשעוד היו שם כל החנויות היוקרתיות והטובות.
אבל... 40 שנה הם לא רופדו, לא שופצו ובאופן מפתיע, בד הקורדרוי בצבע בורדו נותר כמעט שלם, זה רק הספוג ששקע וכבר ישבו שם, בארוחות השבת, על הדיקט שבתחתית.
מה שמיוחד בכסאות האלה, הוא הצורה שבה הגב והמושב יושבים על מסגרת העץ, כאילו מרחפים באויר. זו צורה מאוד מיוחדת ונדירה. אני רק תוהה למה אז התעקשו כל כך לסבך את החיים - המבנה הזה מביא איתו מורכבות גדולה בריפוד וכל הגב למעשה נתפר ביד, בחוט ומחט...
אז, כמו שאתם רואים, אמא של עדי שוכנעה 'ללכת על זה', זה לא היה קל והיה נראה לי שהיא מתקשה להפרד מהמראה שליווה אותה כל כך הרבה שנים.
לשמחת כל הצדדים, עדי לחצה לשינוי טוטאלי - לקחת את הכסאות האלה לכיוון אחר, בהיר Fresh!
הבד לגבים נבחר בדנדו, זהו בד עם הדפס משתנה לאורכו ולכן כל כסא יצא קצת שונה. למושב התאמנו ממבחר הבדים שאני מחזיקה בסטודיו בד ריפוד בגוון שמשתלב - בד חזק, עמיד לכתמים וגם יפה.
ב'סיפור כיסוי' אני עובדת לבד, באופן שהוא בוטיק, אז כשכשאני עושה פרויקטים כאלו, של 6 כסאות, זה קצת מרגיש כמו סרט נע ולא תמיד אני נהנית מהתהליך, אבל בסופו של דבר, כשכל הכסאות עומדים יחד, כשעדי אוספת את הכסאות רגע לפני החג ומתרגשת כל כך, לקבל אחר כך מייל מלא התלהבות מהתוצאה ולדמיין את כל המשפחה המקסימה הזו מסבה לליל הסדר יחד, זה שווה הכל!

*Kool & The Gang - Fresh - אל תפספסו את פיסת האייטיז-טראש הזו. 






תגובה 1:

  1. מקסים ביבוש!! אני מחכה כבר לעבור דירה מתישהו בשלהיי, או אז יהיה לי דבר או שניים לרפד...

    השבמחק