יום שני, 9 בספטמבר 2013

*Stripes!

כמה כיף להתחיל חודש חדש ושנה חדשה עם מלא תופינים. ראשית, נסעתי לחופשה בברלין,ממנה חזרתי יום לפני רוה"ש כך שיצא חופש ארוך, ללא עבודה, ללא פוסטים בבלוג.
בברלין הייתי 5 ימים אצל חברה טובה, ללא הבנזוג לשהות שהיתה כולה עניני בנות והנאה - שיחות נהדרות, אוכל טוב, חנויות יד שניה, שווקים ואומנות. בגלל שרק לפני שנה הייתי שם וחזרתי נפעמת, לא אלאה אתכם שוב, אבל היה מעולה, ברלין זולה וכייפית ומאוד מאוד מומלצת.
שנית, פנו אלי מאתר האינטרנט של כלכליסט, ממדור העסקים הקטנים והציעו לבוא ולצלם אותי לכתבה, זו היתה חוויה מרגשת ומגניבה והתוצאה כאן לפניכם.
שלישית, ממש לפני שנסעתי סיימתי כורסה שעבדתי עליה ממש קשה, היא היתה כל מה שאני אוהבת - וינטאג' אותנטי שדורש שיפוץ מקיף, כולל העץ, בסוף בד יפה וקדר שממסגר את הכל יפה יפה והעיקר הפתעה בדרך.
זה הסיפור, כך זה קרה:
זו הכורסה שקרן הביאה אליי, כורסה שהיתה של סבתא שלה, עברה כמה בתים, נשברה, נזנחה ושוכנה באיזו פינה נידחת בבית. הקפיצים התעקמו ויצאו מכלל שימוש והיא היתה רעועה למדי.
עוד כשהיתה מכוסה כולה בבד הכחול, עין הנץ שלי הבחינה שמשהו בצורת הגב מוזר, היו לה למעלה כמו גבשושיות שיצרו קו לא ישר, לא חלק ומאוד חשוד.
זה מה שגיליתי כשהתחלתי לפרק. את הצילום הזה שלחתי מהאייפון שלי לקרן כדי שתראה מה מסתתר שם. ולשמחתי, היא נהנתה מההפתעה וזרמה איתה.
עבורי, צורת הגב הזו זימנה התמודדות קשה והמון המון עבודה, יש הבדל גדול בין ריפוד בבד חלק בגב לבין עבודת התפירה של ארבעת הקווים שחורצים את הגב בתפירה ידנית, כן, בחוט ומחט... אבל אין מצב, אין מצב בעולם שהייתי מכסה אותה בספוג כמו שעשה הרפד לפני... זה מעציב אותי שיש רפדים כאלה.
וקלטתם את שק הסוכר?

 והנה היא - אחרי כל העבודה הקשה. נראית אחרת לגמרי, לא?
קרן בחרה אצלי עבור הכורסה בד בגוון תכלת עדין, עם טיפה ברק מ"עילית" והתאמנו לו קדר בצבע אפור מעושן שממסגר את המושב ואת החלק האחורי של הגב, כפי שהיה גם במקור, פשוט כשזה באותו צבע זה הרבה פחות בולט.

הקרדיט על תיקוני העץ, שיוף ולכה ביד אוהבת לכורסה ליפה ברגר, הנגרית שאני כל כך נהנית לעבוד איתה, היא השקיעה בכורסה המון, באה שוב ושוב לתת עוד לטיפה עם הלכה וכמובן לתקן את כל החלקים השבורים והיתה שם המון עבודה.


לכבוד הפסים שהתגלו להם בחפירה הארכיאולוגית, שיר חמוד עם קליפ מושקע
תהנו.* FM Belfast- Stripes


10 תגובות:

  1. שווה לגמרי את העבודה הקשה שהושקעה בכורסא הזו, התוצאה יפיפיה!

    השבמחק
  2. כמה עולה תענוג כזה אצלך??

    השבמחק
  3. מוכשרת נקודה! וכל מילה נוספת מ-י-ו-ת-ר-ת!!!

    השבמחק
  4. לכל מי ששואל על מחירים - בבקשה לפנות במייל עם תמונה לקבלת הצעת מחיר רלוונטית. תודה, אביבית

    השבמחק
  5. הכורסה מעלפת!!!!
    יפעת

    השבמחק
  6. הכל פה מקסים ואת הכי מקסימה שאת כל כך אוהבת את מה שאת עושה ואת מה שיקר ללב הלקוחות שלך :)

    השבמחק
  7. מירב אשל עיצוב פנים11 בספטמבר 2013 בשעה 0:20

    סיפור מקסים. תוצאה יפהפייה !!!

    השבמחק
  8. מעלף!!! סוף סוף גיליתי את הבלוג... מקורי ושיקי : )

    השבמחק
  9. איזה קטע !! יש לי כורסא כזאת בדיוק אבל לצערי יותר נראית כמו הלפני (:

    השבמחק