יום שני, 21 באוקטובר 2013

*Body and Soul

כל מי שעוקב אחרי כאן, בוודאי שם לב שאני אוהבת צבע. אני אוהבת צבעים עזים, בחירות נועזות, צבעוניות שמחה. אני חושבת שצבע זה עניין של אופי ואם זה לא אופי אז זה עניין של גיל, של בשלות. זוג הכורסאות שמסרתי שבוע שעבר לזוג המקסים אייל ורחלה, הביא אותי לחשוב על זה.
תראו איך הן נראו קודם-
 זהו זוג כורסאות וינטאג' זהות וקלאסיות. הן עדינות ויפות, שהיו מרופדות בגוונים דומים של צהבהב ואפרסק. את הכורסאות הם רכשו בשוק הפשפשים לפני 22 (!) שנה, מיד אחרי שהתחתנו.
רחלה נהנתה להיזכר איך היא ראתה אותן מרחוק, התאהבה בהן במקום ורצה בהתלהבות למוכר ואמרה לו "זה שלי"! כן, אומרים שזו לא האסטרטגיה האידאלית לפעול בשווקי פשפשים, אבל - כשמתאהבים, זה לפעמים חזק ממך.
זו לא הפעם הראשונה שהם מרפדים אותן והנה, לרגל חגיגות יום הולדת 50 ושיפוץ הדירה - קרתה כאן נועזות

גם היום, 22 שנה אחרי, הכורסאות האלה מאוד אהובות. בעודם מתארים לי את דירתם המשתפצת כולה בגווני עץ נייטרליים, אין לי אלא לומר שהאומץ לשלב - זו בשלות שבאה, כנראה, עם הגיל. וגם - קרדיט על השכנוע והבחירה מגיע גם לרחלי גוטמן אלחנן, שעושה עבור הזוג הום סטיילינג ובהחלט יש לה את זה.
זו החלטה עיצובית נכונה וסופר מגניבה, להכניס צבע למרחב של הבית, זה מוסיף אור וגם הומור. כשהכורסאות האלה עמדו מוכנות בסטודיו, לא היה אדם אחד שנותר אדיש אליהן, כולל הכרזות על רצון לגנוב אותן ולספח אותן לבתים אחרים.
הבדים היפים, שהמצלמה לא מצליחה להעביר את העושר של הצבע והמרקם שלהם, הם מ"שכטר". הבד הרקום עלה יותר מ400 ש למטר. בכורסה הזו שולב קדר מהבד הטורקיזי של הכורסה השניה.
בקרוב, כשהשיפוץ של הבית של רחלה ואייל יסתיים תהיינה תמונות של הבית, עם שלל כריות הנוי שהכנתי עבורם, אני אפרסם אותן בעמוד הפייסבוק של 'סיפור כיסוי' 

בינתיים, כמחווה רומנטית לאהבה, אני משאירה אתכם עם זה
*Tony Bennett & Amy Winehouse - Body and Soul


4 תגובות:

  1. יפיפיות וגם לדעתי העזה היא עניין של בשלות אצל מרבית האנשים.. הבד הרקום משגע, היכן הוא נקנה, אני מחפשת בד נועז לכורסא בודדת שתתפרע בסלון (;

    השבמחק
  2. הכורסאות יפיפיות בכל המובנים .

    יהיה מעניין לראות איך הן שולבו בדירה .

    נורית

    השבמחק