יום שני, 3 בפברואר 2014

*Oh, the Places You'll Go

לכבוד יום הולדתי שהיה זה עתה, שוגרתי שבוע שעבר לקוויקי מטריף בלונדון אהובתי. בזכות הקילומטראז' שצברתי בעיר הזו בשנים האחרונות, הזמן הקצר שיש לנו שם לא הרתיע אותי ו 3 ימים הפכו להרבה יותר מ72 שעות ונוצלו עד תום באכילה, שתיה, מסיבה מטריפה, ארוחת ערב אצל חברים, תערוכה שווה וגם קצת (מידי) שופינג. אז חזרתי עייפה אך טעונה ואני מוכנה להמשיך בענינים השווים. ואפרופו ענינים סופר שווים - למי שפספס את כתבתה המצוינת של מיכל ויטל בXNET בנושא סדנאות DIY - כדאי מאוד להכנס ולקרוא. לי כבר מדגדגות האצבעות לסדנת כובע לבד או סדנת המדף ממשטח העמסה (יש מלא כאלה ברחוב שלי, מלא!!!)
בפעם הקודמת שנפגשנו כאן דיברתי על פריטי ריהוט שהם לא בדיוק וינטאג' אבל גם לא מודרניים. היום יש לי בשבילכם שני פרויקטים של פריטי ריהוט חדשים (יחסית) ומודרניים וגם הם היו זקוקים לאהבה. 
נתחיל בכורסה של נועם - סגנון עתיק, ביצוע חדיש ויוקרתי שהתבלה טרם זמנו. בידיות בצד יש ראטן קלוע.
לחידוש שלה נועם בחרה, אחרי התלבטיות רבות, בבד קטיפה - שזו בחירה קלאסית אבל בטוויסט של צבע סוחף, חי ומרהיב - סגול אלקטריק. אתם יודעים שצבע של קטיפה נראה אחרת מכל זוית? 
מסביב לכל חלקי הכורסה יש גימור בקדר כפול מאותו בד. אני רציתי שיהיה בצבע אחר, נועם התעקשה להצמד לסגול וצדקה (-:
עם כרית מושב חדשה וספוג חדש בגב, זו כורסה חדשה לחלוטין.

ונמשיך בשוונג של הבדים ההורסים לפרויקט של ענת ואילן. 

ספת שזלונג מ...איקאה (!!) אל תרוצו לחפש אותה שם - היא נקנתה לפני שנים רבות מאוד מאוד באיקאה הונג קונג כשאילן גר שם ומאז היא נודדת איתו. למרות שעברו מספר דו ספרתי של שנים מאז - היא שלמה, נוחה ומלאת חן. ויש גם הדום תואם.
לחידוש נבחרו בדי קטיפה שמשתלבים זה בזה מ"דנדו".
ובמהלך נועז ומודרני לחלוטין, שולב בד המשבצות של ההדום במשענת היד של הספה. 

הספוגים לא הוחלפו למעט חיזוק קל במושב ששקע מעט עם השנים. כמו שאילן אמר - זה מוצר כל כך איכותי של איקאה, שהם כבר לא עושים את הדגם הזה...
בשני המקרים הלקוחות השקיעו בבד, בהובלה ובעבודה שלי ובתמורה - הפריטים, שחיים איתם שנים, קיבלו ארכה לעוד שנים ארוכות. אמן (-:

תראו את הסרטון המקסים הזה שמבוסס על הספר מעורר ההשראה "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים" של ד"ר סוס. מאז שצפיתי בו אני רוצה מאוד!! לנסוע ל'ברנינג מן' בקיץ. הנה משאלת היומהולדת שלי לשנה הזו. תנו לזה לחיצה והיום שלכם יהיה ססגוני יותר!!!
*Oh, the Places You'll Go at Burning Man!


3 תגובות:

  1. אביבית, איזה סרטון נפלא! מקסים ונוגע ללב גם יחד. מעורר התפעלות וחמלה גם יחד. הקשבתי, קינאתי, קצת התביישתי, הופתעתי והחלטתי לשלוח זאת להמון אנשים. תודה על המתנה שהענקת והמון מזל טוב ליום ההולדת!!!!!!!!
    שלך, הרבנית (:-))

    השבמחק
  2. נועה! תודה על התגובה המקסימה ותודה ששיתפת, ריגשת אותי

    השבמחק
  3. עשית לי את היום עם הסרטון הזה. תודה.

    השבמחק