יום שני, 23 בפברואר 2015

*Move On uP

לכבוד הגעת קולקציית בדים חדשה, החליטו החבר'ה הטובים בחנות הבדים 'דנדו' לחדש 2 כורסאות שהיו בתצוגה בחנות והיו מרופדות בבדים שהיו, ובכן, מקולקציה ישנה... ועל כן פחות מענינות, למרות שמצב הריפוד היה טוב.. והיה גם אתגר - לשנות להן את המבנה כך שיהלום יפה את הבדים.
אלו זוג כורסאות שהגיעו במקור מארה"ב, עם רגלי פיפטיז מחודדות ומבנה מוגדר של כרית גב ומושב מספוג, כמו 2 יחידות מרובעות ע"ג הכורסה. ובכן - לא עוד...
שינויי מבנה בכורסאות זה אחד האתגרים אם לא ה... אבל זה גם מה שמזרים לי את הדם בורידים. לפני שמתנפלים עלי עם בקשות דומות, אני מתריעה, לא תמיד זה אפשרי, אבל חשיבה יצירתית, סבלנות והבנה מעמיקה בעניני מבנה וריפוד מאפשרת את זה לפעמים.
אז כאן איחדתי את המושב עם הבסיס, הגב גם הוא אוחד עם המשענת ונהיה גב עבה ומפנק יותר בקו עגול. והקדר, הקדר האפור שמסתובב סביב הידיות, גם מאחור, וגם למטה, בבסיס.
והכי חשוב - הבד! זוהי קטיפה, 100% פוליאסטר ועל כן מאוד מאוד עמידה לריפוד, ההדפס הדיגיטלי בסגנון של צבעי מים יוצר תחושת עומק ותלת מימד. ממליצה לקפוץ לחנות לראות את הבד מקרוב ואת הצבע השני שלו שהוא בעיני עוד יותר יפה.
תראו את הבד הנוסף, זה שזכתה בו הכורסה השניה - זהו בד ג'אקרד ארוג באריגה איכותית וצפופה ב5 צבעים. זה בד כבד פיזית ומיוחד מאוד. כולו סיבים טבעיים של פשתן, ויסקוזה וכותנה וגם ממנו יש צבע נוסף.
מבחינת המבנה - הגב אוחד גם עם המשענת, אבל בצורה שונה כך שהוא פחות שמנמן, הכרית נכנסת תחת המשענת גב והיא נשלפת, אבל לא סתם ריבוע של ספוג, אלא משהו יותר רך וגם כאן בכרית ובידיות קדר מאותו הבד.
הדוגמה הזו- זה ענין של טעם, אבל מי שאוהב ומתחבר - באמת אין דברים כאלה. את הבדים (וגם את הכורסאות) אפשר לראות בחנות בנחלת בנימין - רחוב השומר 8 ת"א. תמסרו ד"ש (-:
אני אוהבת לעבוד עם דנדו שזו חנות צעירה וכייפית שמחדשת כל הזמן. אגב - עסקים קטנים וכאלה שכיף לקנות בהם ולתמוך בהם...דנדו לידיעתכם זה כבר ממש לא רק הקאנווסים המודפסים (המהממים) שכבודם במקומם מונח. ירון ודניאלה - הבעלים, התחילו לייבא בדי ריפוד איכותיים שאינם נופלים באיכותם וביופיים מהבדים שיש בחנויות הגדולות דוגמת שכטר, רנבי, עילית וכו' ובמחירים שווים ביותר.

* Curtis Mayfield - Move On Up
*Curtis Mayfield - Move On Up

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה