יום שני, 30 במרץ 2015

מעדניית הסדנאות 2015 - סדנת ריפוד בטכניקת קאפיטונאז'.

אני מאוד מאוד אוהבת להעביר סדנאות ריפוד, בעיני זו הזדמנות לתת הצצה ופתח לתחום DIY ייחודי, יצירתי ומאוד כייפי, שבדרך כלל לא יוצא כל כך להתנסות בו ובאמת, אני חושבת שהחוויה עוברת בסדנה ומי שיוצאת מהסטודיו עם פריט מרופד, מעשה ידיה, בתום הסדנה, היא בהתרוממות רוח ובתחושת סיפוק אדירה, וגם אני לרוב מסיימת הדרכת סדנה בשמחה גדולה מול התגובות החיוביות.
לכן, כשדנה ישראלי פנתה אליי להשתתף בסבב השלישי של אירוע "מעדניית הסדנאות" ב 17.4 הסכמתי מיד. בפעם הראשונה שהשתתפתי - זו היה חוויה מדהימה גם לי וגם ל30 הבנות שהשתתפו אז בסדנת "כפתר ופרח".

ועכשיו - משהו חדש!  
הגיתי לכם סדנה חדשה, כייפית ומספקת במיוחד. בסדנה נרפד מכסה לארגז אחסון שירופד בטכניקת קאפיטונאז'. זהו לוק אצילי ויוקרתי ואנחנו ניקח את זה בסדנה לכיוון התעשייתי בטוויסט מגניב - הארגז עשוי מלוחות עץ ממוחזר והריפוד יהיה מבד ג'ינס או קאנווס צבעוני שאתם תבחרו - יהיו 4 גוונים לבחירה מראש.
הארגז מאוד מרווח וגודלו 60*40 ובגובה ישיבה של 45 ס"מ, בארגז ניתן לאחסן צעצועים, נעליים, מגזינים או חומרי יצירה או כל מה שעולה בדעתכם. 
בסדנה נעבוד עם אקדחי סיכות פניאומטיים - שמחוברים לקומפרסור - מי שחוותה יודעת שזה ביג דיל בפני עצמו - זהו כלי עבודה עוצמתי ומגניב מאוד. נבחר גם בד לכפתורים ונכין אותם במכשיר מיוחד. 
דניאלה שעובדת איתי ואני נדאג שיהיה לכם כיף ליצור וליהנות מעבודת הידיים שלכם. בתום הסדנה נרכיב את המכסה המרופד ע"ג הארגז עם צירים. 
האירוע יתקיים ב"נחלה" במושב בית עובד, ליד נס ציונה ביום שישי ה17.4 וביום א' 19.4 בבוקר.
קל מאוד להגיע לשם (זה 5 ד' מאיקאה ראשון), יש חניה בשפע ויפה שם, באמת, אין דברים כאלה. ובכלל - מתי פעם אחרונה יצרתם תחת כיפת השמיים? 
באוויר הקליל של האביב?
יש באירוע 16 סדנאות יצירה שונות ומהממות וכל היופי של הקונספט - שניתן להרשם ולבוא ליותר מסדנה אחת כי כל סדנה מתקיימת ב4 סבבים. תציצו ותקבלו השראה!!  פרטים והרשמה לסדנאות - כאן

אז נתראה שם?





2 תגובות:

  1. מה מחיר הסדנא?

    השבמחק
  2. לצערי אני לא אוכל להגיע לשם (וחבל כי יש כמה וכמה סדנאות שהייתי שמחה לחוות), אבל ממש נדלקתי על הסדנא. מקווה שתעבירי אותה שוב באירועים שונים. כולי קנאה במי שכן יזכה לחוות איתך את הסדנא

    השבמחק