יום שני, 28 במרץ 2016

* Fields of Gold

אתם יודעים איך זה עם אתגרים, זה קצת מפחיד, לפעמים מרתיע אבל גם מרגש ומעצים ובמיוחד התחושה בסוף, כשהאתגר הושלם בהצלחה, זה סיפוק שאין דומה לו.
אז הכורסה של זוהר ודורית היתה בדיוק כזו- מאתגרת: גדולה, כבדה, מורכבת לריפוד והדובדבן שבקצפת - גב קפיטונאז' גדול ונרחב. תענוג!!
זו כורסה לא מאוד ישנה, מהדור החדש, אבל היא מעין כורסת ארצ'י בנקר, כזו שמאפשרת להתכרבל בה בנוחות גם בזוג. השנים חלפו, הריפוד דהה והוכתם ו...הגיע הזמן שלה ללבוש צורה חדשה.
לשמחתי זוהר ודורית זרמו איתי והסכימו ביניהם שנשנה כיוון לצבע עז שיהלום את צורתה המלכותית והבד שנבחר הוא בד בגוון נחושת זהוב, עם קצת ברק מ"עילית"
 בכורסה כזו יש חשיבות עצומה לתשומת לב לפרטים הקטנים, שזה תמיד חשוב, אבל פה אף יותר- למשל הקפלים בידיות - חובה שיהיה בול, אבל בול אותו דבר, סימטרי - אז כמה קפלים, מה המרחקים בינהם?
 גם גב הקפיטונאז' היה אתגר בפני עצמו. כאן המתיחה היא זו שיוצרת את הקפלים, אז זימנתי את חן שעובדת איתי לסשן לחיצות - היא מצד אחד של הכורסה, אני מהדקת מהצד השני ונזכרתי בעצמי, לפני כמה שנים, עושה את התפקיד מהצד ההפוך אצל צורי, הרפד שלמדתי אצלו. 
תוכלו להבחין שויתרנו בחידוש על מסמרי המתכת המבחילים, אולי הם התאימו לריפוד הקודם, ענין של טעם, אבל לא היתה שמחה ממני כשהלקוחות וידאו איתי שזה לא נשאר - בארור!!!
 והנה היא במראה החדש, עם כרית מושב חדשה ומעט גבוהה יותר לבקשתו של זוהר.

 תענוג להשלים אתגר שכזה, ולהסתכל עליה מוכנה, אחרי כל העבודה הקשה. מלכותית שכזו!

*Sting - Fields of Gold

2 תגובות:

  1. כורסא טירוף!!
    מזכירה לי את הכורסא של אליס פה:
    https://youtu.be/h0JvF9vpqx8

    השבמחק