יום שבת, 15 בדצמבר 2012

*Kiss from A roSe


מי שקורא את הפוסטים כאן בעיון, בוודאי שם לב שלכל סיפור מוצמד כאן שיר. כששואלים אותי איך אני בוחרת את השיר, קשה לי לענות תשובה החלטית. לפעמים זה קשור לאופי של הפריט או לאופי האינטראקציה שהיתה לי עם הלקוח\ה ולפעמים זה קשור לבד הנבחר או פשוט לתחושה שכל העבודה עוררה בי. לפעמים זה ממש קשה ואני לא מוצאת והפוסט מתעכב שעות וימים ולפעמים השיר שם בזמן שאני עובדת על הפרויקט. 
הכורסה הזו עמדה הרבה זמן בסטודיו שלי וחיכתה לבד שלה שהוזמן מחו"ל ועלה 600 ש למטר. היא הובאה אליי שאמדוד היטב כמה בד צריך כי במקרה כזה אין מקום לטעויות והערכות גסות. ואז חיכינו שהוא יגיע.
וכשהוא הגיע, השיר היה איתי לאורך כל העבודה, בזמן שגזרתי את הבד ורעדו לי הידיים ובזמן שריפדתי מחדש את הכורסה הגדולה והמורכבת הזו בהמון אהבה.
כששמתי את התמונה הזו בפייסבוק של סיפור כיסוי, שאלו אותי רבים - מה הקטע? מה הופך את הבד הזה לבד ששווה 600 ש למטר? אז זה בד פשתן מודפס ברזולוציה מטורפת - רואים את החיפושית? 
צריך לא מעט עוז ואומץ כדי לרפד כורסה בבד צבעוני שכל כך הרבה מתרחש בו, אבל רחל מעידה שברגע שהיא ראתה את הבד, זו היתה אהבה ממבט ראשון!
 רחל, הגברת שהכורסה שייכת לה, הגיעה אליי דרך רונית, כלתה שריפדתי עבורה כסאות פינת אוכל. והיא, סבתה לנכדים ואישה מקסימה ביותר שכל העבודה איתה - על הכורסה הזו ופרויקט נוסף, היתה כל כך נעימה, מרגשת ומלאת אמון ואני מוקירה אותה על כך. 
הכורסה הכבדה והגדולה הזו הגיעה מאנגליה לפני כמה עשרות שנים עם קרובת משפחה מבוגרת ואחרי שנים, כשהיא נפטרה, רחל קיבלה את הכורסה הזו, ריפדה אותה מחדש בבד המדליונים ההוא ומאז, כבר כמה שנים טובות, הן יחד ועכשיו הגיע הזמן לרפד אותה בשנית והיא הגיעה אליי.
הכורסה היתה במצב מעולה - יציבה ומהודקת, כל שהייתי צריכה לעשות זה להחליף את הספוג בכרית הישיבה שהיה כבר רך מידי ולהוסיף שכבת נוחות במשענת הגב. עדיין, זו כורסה מאוד מורכבת לריפוד עם המון חלקים ותפירות יד מורכבות.
רחל גם קנתה בד אקסטרא וביקשה ממני להכין עבורה כיסויים לגב ולידיות כדי שהבד לא יתלכלך. את כיסויי הידיות תפרתי עבורה בדיוק על פי הצורה של הידית כדי שזה יתלבש יפה ולא יראה כמו מפיות שהונחו שם. 

וזה השיר שליווה אצלי בראש את העבודה הזו -  Seal-  Kiss From a Rose 


5 תגובות:

  1. מהממם! אהבתי את הידונים האלו!

    השבמחק
  2. מקסים! הכורסא, הבד, העבודה והכתיבה. רוצה לארח אותך במפגש "פריחה" במשכן לאמנות עין חרוד. יש על מה לדבר?? עדית 050-2008212 idits.co.il
    http://idits.co.il/he/%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%97%D7%94-%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A9%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%9C%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D/

    השבמחק