יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

*Perfect pitCh

אחחח, איזה סרט מעולה ראיתי אתמול - perfect pitch. מאיזו סיבה עלומה הוא לא הגיע לקולנוע כאן, אז אם אתם (או שמא עליי לומר אתן...) בענייני ההורדות - חפשו אותו מיד או את הטריילר ביו טיוב. או לפחות אל תפספסו את המש-אפ המקסים ששמתי לכם בסוף הפוסט.
זה סרט בנות פר אקסלנס ובחרתי לפצוח איתו את הפוסט הזה כי ... רוב הלקוחות שלי הן בנות, לפעמים הן מגיעות בלווי הבנזוג (כי מישהו צריך לסחוב את הכורסה) אבל בשלב קבלת ההחלטות אז "אנחנו מחליטה" כמו שלקוחה מקסימה אמרה לי פעם ואני מתה עליכן ככה.
והסרט הזה הוא על בנות ועל שירת א-קפאלה ויש בו המון המון קטעים מצחיקים ושירים נפלאים, מוזמנות לחתוך לסוף הפוסט לראות את השיר, אבל קודם הכורסאות.

כמו השיר בסוף, גם הפוסט הזה הוא מש-אפ של 2 כורסאות, שהגיעו אליי לסטודיו בערך באותו פרק זמן, עם 2 לקוחות מקסימות ובני זוגן, שתי הכורסאות התגלגלו לידיהן באותה דרך מקורית - הן היו  נטושות בדירה שנכנסו לגור בה וככה הן עברו לידיהן, הצטרפות מקרים משעשעת. וגם יש קשר בתחום העיסוק שלהם ובקיצור, זה היה אך טבעי לחבר את שתיהן באותו פוסט. 
נתחיל בכורסה של סמדר (ואדיר)
איזו כורסה מקסימה ומה שהכי חמוד בה זה שהיא מתנדנדת או יותר מדויק - היתה אמורה להתנדנד. היא הגיעה שבורה ומרוטה, אפשר לראות בתמונה שהיא עקומה לחלוטין והיתה מחוברת בגיבוב של ברגים ודבק.
יחד עם הטיפול בעץ, יפה הנגרית גם שיפצה והדביקה את התושבת ומנגנון הנדנוד חזר לעבוד.
כל המנגנון זה 2 כפיסי פלדה עבה וגמישה שגוף הכורסה מחובר אליה ב4 ברגים בלבד. וזה נותן אפשרות להתנדנד בתנועה עדינה וכייפית. כלומר כל החלק האחורי של גוף הכורסה נמצא באויר. פעם היו עושים דברים כ"כ מגניבים.
 סמדר בחרה לה בד קטיפה מקסים בסגנון יפני מהחנות "קטיפה כחולה". כל הספוגים הוחלפו, המושב נהיה עבה ומפנק והכל ביחד התיישב (תרתי משמע) במקום כמו שצריך.

 ועכשיו  לכורסה של נעמי (ודורון).

גם היא היתה שבורה ומרוטה. דורון לקח על עצמו את התיקון של הידית השבורה ואת שיוף וחידוש העץ. ובזמן שהוא עבד על הידיות, אני עבדתי על הכורסה. הקפיצים המקוריים שלה היו מפוררים לחלוטין והמושב הוחלף לספוג. 
נעמי ודורון בחרו, לאחר התלבטויות רבות בד בגוון דומה למה שהיה קודם, רק יפה יותר.
  בידיות יש אלמנט מיוחד מצופה בבד וגם אותו החלפנו כמובן.

*ולסיום, טעימה קטנה מהסרט . מש-אפ א-קאפלה של  Just The Way You Are/Just A Dream. תהנו


2 תגובות:

  1. מקסים!!!
    אני חולמת על היום שבו אמצא קורסה לשיפוץ ואביא אותה אליך :)

    השבמחק
  2. הגעתי לפה במקרה וחייבת לציין שהכורסאות מדהימות! אבל הסיבה שממש הייתי חייבת לכתוב (שנה אחרי הפרסום!) שהסרט כן יצא בארץ וקראו לו: פיץ' פרפקט.... אורית

    השבמחק