יום שני, 19 בינואר 2015

Total Eclipse of the HeArt

לפעמים אני מתאהבת ברהיטים שמגיעים אליי לסטודיו לחידוש, חולמת שהם נשארים שלי. לפעמים אני מתאהבת בלקוחות חמודים, רוצה לקחת אותם לבר הקרוב ולשתות איתם איזה דרינק. ולפעמים אני מתאהבת בבד, ורק בא לי לרפד איתו עוד ועוד ועוד.
וזה מה שקרה לי עם הבדים של קולקציית אמסטרדם של עילית - מדובר בבד בסגנון "בוקלה" מאוד מאוד רטרו מבחינת המרקם, אבל בצבעוניות מהממת - יש כמה וכמה צבעים יפים בקטלוג, ובהרכב בד סינטטי, מאוד חדשני - שמרגיש ונראה טבעי לחלוטין.
ובאהבה, כמו באהבה, רוצים כמה שיותר... אז הנה זוג הכורסאות של רונית שבחרה לרפד אותן עם 2 בדים מקולקציית אמסטרדם בצבעים שונים.
קודם "הלפני" - זוג כורסאות יחסית מודרניות, בנות כעשר שנים, כבר היו מוכתמות, שקועות וחבוטות. הטיפול בהן כלל - חידוש תשתית הרצועות, חידוש הפוליטורה בידיות העץ, וכמובן - הריפוד
הנה תקריב של הבד הראשון - גווני שחור\לבן\אפור
וזה תקריב של הבד השני - גווני וורוד, אדמדם, חום ולבן
והנה מרחוק
ושתיהן יחד - כמה אלגנטיות נוספה להן כשהוסר הריפוד הישן, חסר החן, כשהידיות קיבלו גוון עמוק יותר, ללא ברק מוגזם, כשהבד הולם אותן ונותן להן "עומק" שלא היה קודם.
וזו כמובן עוד דוגמה טובה לריפוד מחדש של פריטים שאינם "וינטאג'" - רוצה לומר - שאם אוהבים את הכורסה, היא נוחה ומתאימה לכם לבית - שווה להשקיע, גם אם אין כאן איזה "ערך" מוסף.

ובמעבר חד לכורסה ולהדום של אורלי ודני, זוג מקסים שיודע היטב מה הוא רוצה. את הפריטים הם קנו בשוק הפשפשים, במיוחד לכבוד שיפוץ וחידוש דירתם - בהמשך תראו תמונה.
אז היה לנו הדום וינטאג' קלאסי
וכורסה עגלגלה ויפה, נשית מאוד בעיני, אולי כי היא קטנה ועגולה ועוטפת. והיא היתה במצב וינטאג' אותנטי - מפוררת ובלויה.
וגם עבור הפריטים האלה, בחרו אורלי ודני בבד אמסטרדם בגוון כחול נייבי, טורקיז ולבן. עם קדר בכחול נייבי שמשתלב. רואים בתקריב?
וזו כולה בשלמותה, עם חידוש העץ ברגליים, גם להדום.

והנה הצצה לבית החדש של הכורסה וההדום -  לצד הספה הכחולה בבית, עם כריות נוי תואמות שהכנתי

לא בא לכם להתכרבל בתוך העגלגלות הזו?
ומי שמעונין לבחור לו בד לפרויקט מתוך הקטלוג היפה הזה, הוא נמצא אצלי בסטודיו ובעילית כמובן - הרצל 39 ת"א.


*Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart - טוב, מי שגדל כמוני באייטיז, לא ישאר אדיש לקלאסיקה סוחטת הדמעות הזו...

4 תגובות:

  1. זה מאוד יפה!! אבל... לא פרקטי למי שיש לו חתול בבית. חתולים משום מה אוהבים בדים כאלה וכורסה כזאת אחרי חודש - שמטע.

    השבמחק
  2. זה מאוד יפה ובדים יפים אך לא פרקטי למי שי לו חתול. אחרי חודש חתול עושה מזה שמטע....

    השבמחק
  3. הי יולה, את צודקת ולצערי, בתור בעלת שני חתולים, אין שום בד שעמיד בפניהם, עוד לא הומצא...אבל אנחנו אוהבים אותם, למרות הנזק...

    השבמחק
  4. כל פעם שאני מקבלת למייל עדכון שיש לך פוסט חדש אני מחייכת כי אני יודעצ שמחכים לי כמה רגעים של הנהה, תענוג ויופי. הבד מקסים הצבע והמרקם. וגם השיר :) תודה

    השבמחק