יום שני, 20 ביוני 2016

*More then ThiS

הפרויקט הזה כבר מחכה הרבה זמן לפרסום (חדי העין מבינכם יבחינו בשרוול ארוך של חולצה מבצבץ). יש לנו הפעם כורסה אחת, יפה במיוחד, שזכתה לטיפול מקיף בסטודיו ובעיקר לתיעוד התהליך!
צילום תוך כדי עבודה זה משהו שמאתגר אותי, אני לא מספיקה, אני כולי שקועה בעבודה, כל כך ב"שוונג", נשאבת לתוך הפרויקט, שלב אחר שלב שלפעמים אני מסתכלת אחרי כמה שעות על ההספק שלי, לא מאמינה וגם...אופס, שוב לא תעדתי.
אז הנה לפניכם, הכורסה של שלומית, כורסה אהובה שנמצאית איתה שנים רבות
גם העץ כבר השתפשף, יש בזה איזו חינניות, אבל כשמחדשים את הריפוד, לפעמים מצב העץ הישן נהיה צורם מול הריפוד החדש. 
כשאני מתחילה לפרק את הריפוד הישן, אין לדעת מה יתגלה מתחת...כמו שכבות של חפירה ארכיאולוגית
 שימו לב שתחת הריפוד מבצבץ לו עוד ריפוד, אדום...
 הנה הם, 'הקישקס' של הכורסה (-: בסוף, נותרנו עם שלד העץ של המושב, הרגליים פורקו והלכו לחידוש עץ - שיוף יסודי ופוליטורה ואני הספקתי לתעד גם את בולי שנות הצנע שהודבקו, בצנעה, בתוך גוף הכורסה.
 שלומית בחרה בד מקסים, שיתאים לשלוות חדר השינה, היכן שהכורסה מיועדת להיות. הבד מ"שכטר".
 ותראו כמה יפה העץ של הידיות אחרי החידוש.
 עכשיו כשאתם רואים את הכורסה מרופדת, וראיתם את שלד המושב העירום, אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה עבודה מושקעת בכורסה אחת, בבנית התשתית של הספוגים והרצועות שמחזיקות אותם, כך שתהיה שוב אותה צורה שהיתה קודם, רק טובה יותר ונוחה יותר.
 והקדר..התוספת האהובה עלי, לא היה בכורסה המקורית, אבל מתבקש. חיפשתי ומצאתי פיסת בד שמתאימה בגוון והוספתי מסגרת לגב, ככה יפה יותר.
מיותר לציין ששלומית הלקוחה מאוד אהבה את התוספת שלי. קטנה, אך משמעותית.


התגעגעתי...הרבה זמן לא כתבתי...טוב לחזור ובהזדמנות זו- סדנאות הריפוד של חודש יולי כבר פורסמו באתר - בואו לפגוש אותי בסטודיו לסדנת ריפוד חוויתית ומיוחדת


 *More then this - roxy music



2 תגובות:

  1. הי אביבית. הכורסא מקסימה. האם הכורסא עם מנגנון הנדנוד עדיין פנויה? נורית

    השבמחק