יום ראשון, 27 בינואר 2013

*The youNg folKs

מי עוד לא מכיר את חנות הבדים, הקטנה והמשגעת, דנדו בנחלת בנימין? מי שלא- הציצו כאן ומי שכבר מכיר, בואו איתי.
דנדו שייכת לדניאל וירון, זוג צעיר ומקסים. מי שביקר בחנות בטח נתקל ברעמת התלתלים הג'ינגית ובמבטא החמוד של דניאל שהגיעה מאמריקה, שם למשפחתה היו עסקי בדים, ירון הצטרף ויחד הם הקימו את החנות, שהיתה בהתחלה עוד חנות בנחלת בנימין עם המון גלילי בדים ואז הגיע המיקוד בדמות בדי קאנווס איכותיים עם הדפסים שאין דברים כאלה. כמו הרבה דברים - זה התחיל במקרה, בקטנה, הפידבקים היו חיוביים וזה התרומם. הם מייבאים בעיקר מאנגליה בדים בסדרות קטנות ובמגוון מטריף.
אני יכולה להעיד שהרבה בדים מדנדו עוברים תחת ידיי בסטודיו, אני נהנית מהצבעים וההדפסים וגם מהשירות והדיאלוג עם ירון ודניאל. דנדו מתפתחת ומבחר הבדים מתרחב ויש עוד הפתעות בדרך.
מי שעוקב אחרי הדף של דנדו בפייסבוק, ראה בוודאי את התמונה הזו - מתוך הקטלוג של חברת הבדים הבריטית שהם מייבאים. 
באחד משיטוטיו בשוק הפשפשים, ירון נתקל בכורסה עם מבנה דומה ומאוד מאוד התחשק לו שהיא תראה כמו באותה תמונה בקטלוג. רואים את הדימיון?
האמת היא שבעיני זו יפה יותר, וללא ספק מלאת פוטנציאל. אני רק מצטערת שלא צילמתי את הכורסה אחרי שהפשטתי אותה מכל הריפוד והספוגים המתפוררים. זו היתה מלאכת פרך.
 היו בה גם קפיצים רעועים שהעפתי ובמקומם, על גבי רצועות קפיציות נוספה כרית עבה ומפנקת.
בשביל השעשוע העמדתי לידה את השולחן הקטן והחמוד הזה. השולחן מדגם , לפני צביעה, הוא סנונית ראשונה מקו השולחנות הסלוניים שאני מוציאה בקרוב ובמקרה ממש דומה לשולחן שיש ליד הכורסה באותו תצלום מהקטלוג הבריטי, עכשיו צריך רק את לונדון מחוץ לחלון והכל מושלם.
באותו שיטוט מצא ירון גם את 2 הכסאות האלה והחליט להביא אותם אליי גם כן
העץ המסכן היה מצופה שכבה עבה של צבע שמן לבן. איכס. מזל שיש את Rachella שקיבלה את הכסאות ככה ואחרי שיוף מאסיבי והמון אהבה הם חזרו ככה
הכסאות, עם קפיצים גם ועל כן די וותיקים בשטח, היו מרופדים באיזה פלסטיק מגעיל עם מסמרי פלסטיק לבנים כגימור.   
בעוד בחירת הבד בכורסה היתה טריוואליות, כאן היתה התלבטות קשה וישבנו זמן רב מול המבחר המסחרר בחנות. בסוף הלכנו על הבחירה הראשונה של ירון, לתת במה לבדי הקטיפה הסופר איכותיים שהוא מייבא. אלה בדים עם המון נוכחות ועושר וויזואלי, נעימים למגע ואי אפשר להשאר אדישים אליהם.

מאחור, במקום מסמרי הפלסטיק הוספתי קדר ירוק בשתי הכיסאות, שמתכתב עם הקדר שיש במושב שהוא היה שם במקור. 

מי שרוצה לראות את הכסאות בלייב, הם עומדים בגאון בחנות. הכורסה עומדת למכירה ולפרטים צרו קשר עם ירון או דניאל בחנות. 

* peter bjorn and john- young folks

3 תגובות:

  1. או... השולחנות.... מחכה ומצפה! (כמובן, הכורסאות יפיפיות גם כן :)

    השבמחק
  2. אהבתי את השם הישראלי והכל כך מתאים

    השבמחק
  3. אהבתי את השם המקוריוהכל כך מתאים

    השבמחק