יום שני, 14 בינואר 2013

*Twinkle twinKle little stAr

לפני הכורסה של טלי שמככבת כאן היום, רציתי לספר שבימים אלה אני מסכמת שנה ראשונה של כתיבת הבלוג.
בשנה הזו, כמעט ללא דילוגים, התיישבתי מידי שבוע וכתבתי בהמון התלהבות על איזו כורסה או עבודת ריפוד אחרת שעשיתי. אחרי שנה לא שככה התשוקה ואני נהנית לצלם בפינת הצילום המיוחדת שלי בסטודיו ולכתוב ולספר גם קצת על רפדות וקצת על אותה עבודה שהיא עבורי עבר, הווה ועתיד.
ביום הראשון כשהתחלתי, כל כך התלהבתי שהעליתי מיד שני פוסטים. היום יש לי הרבה יותר עבודות גמורות ויפות שמתמודדות על קיבולת הקריאה שלכם ואני בוחרת אותן בפינצטה.
אז אני מאחלת לעצמי ליומהולדת זה המון הנאה מהעשייה שלי ועוד לקוחות מקסימות עם כורסאות וכריות והדומים משגעים. מתה על העבודה שלי!

והנה אחת שווה. זו היתה שייכת לסבתא של טלי והיא הביאה אותה שלא לומר אחזה בה בציפורניה והביאה אותה מבית אביה. כורסת קפיצים עתיקה ממש עם ידיות עץ מגולפות במצב מתפרק ופריך.
הקפיצים במושב, אפשר לראות בתמונה לפי צורתו הגבשושית, היו במצב רע ביותר ומפורקים לגמרי. במקרה כזה יש אופציה להחליף לספוג או להשקיע יותר ולקשור את הקפיצים מחדש. מדובר במלאכת מחשבת ליום עבודה שלם ולא תמיד זה משתלם ולא תמיד אפשרי. במקרה הזה טלי החליטה להשקיע וגם הקפיצים עצמם היו במצב טוב ולכן הם נקשרו מחדש וטלי זכתה בכורסת קפיצים מחודשת סופר נוחה.
הבד נקנה בדנדו. אל תחפשו אותו שם, הוא כבר אזל (אבל יש אותו בצבעים אחרים). בגלל עומס ההדפס, החלטנו יחד לוותר על האלמנט שחותך את הגב ולהחליק אותו ליחידה אחת. במושב שילבתי קדר בבד חום כהה שיוצר מסגרת סביב. 
הידיות וכל יחידות העץ בכורסה עברו ליטוש ופוליטורה והידיות הותאמו וחוזקו מחדש. אהבתי מאוד את הבד הקליל הזה שמאזן לחלוטין את הכבדות של הכורסה הגדולה הזו.

*  Twinkle Twinkle Little Star  בגרסה קסומה של Fredrika Stahl

ועוד גרסה משעשעת - הפעם בסינית!


5 תגובות:

  1. וואו אחד גדול הכורסא מהממת!!! העבודות שלך נהדרות. מזל טוב לשנת הכתיבה, ומאחלת לך עוד הרבה הרבה שנים של יצירה, ומקווה שיהיה לי מה להביא לך!

    השבמחק
  2. מהמם. מזל טוב לרגל השנה! הצטרפתי רק בשבועות האחרונים, ואני נהנית לקרוא אותך ונהנית להסתכל על התמונות. עושה לי חמים בלב לראות אותך מרפאת את הרהיטים הפצועים האלה :-)

    השבמחק
  3. יצא מהמן!!
    ומזל טוב לרגל השנה... ממשיכה לחפש מה להביא לך :)

    השבמחק
  4. אני קוראת באדיקות את כל הפוסטים ונהנית!
    מחכה כבר ליום שהכורסאות שלי יגיעו לשלב הריפוד מחדש.

    השבמחק
  5. באיחור לא אופנתי אבל כל העניין כאן הוא בדברים על-זמניים, הלא כן? שתהיינה לך עוד שנות כתיבה ועשייה רבות ומהנות!

    השבמחק