יום שלישי, 12 בפברואר 2013

*Lovvve is in the Air

לכבוד וולנטיינ'ס שזה חג שקיים רק בחנויות ובמסעדות אבל עדיין, הוא באוויר, בחרתי מהפרויקטים האחרונים שלי סיפור אהבה. לכורסה. ברור, לא?
אמנם כל הלקוחות שלי אוהבות את הפריטים שלהן, אוהבות אותם מספיק כדי לסחוב אותן באוטו אליי ולהשקיע סכומים נכבדים בעבודה שלי ובבד. אבל לפעמים אני נתקלת בסיפור שהוא יותר מזה, שיש בו איזו התכוונות או השתדלות או התעקשות.
הכורסה של איילת היתה אצל אבא שלה במושב, חצי בחצר כזה. איילת פינטזה במשך שנים איך היא מספחת אותה לבית שלה ומאמצת אותה - אבל המושב רחוק, הכורסה גדולה, ילדים נולדים וגם אבא לא כ"כ משחרר.

לכורסה המאסיבית הזו היתה כרית גב ע נ ק י ת, ממש חריגה בנוף הרגיל והיא עומדת לה איתנה מעל מסגרת העץ של הכורסה, כך שהייתי חייבת לשחזר משהו דומה ולא ללכת על כרית רכה ונעימה כמו של ספה כמו שחשבתי שמתאים לה מלכתחילה.

איילת התעקשה לשמור על הקו המאסיבי וטענה שזה מה שהיא אהבה בה מלכתחילה. הייתי צריכה להיות יצירתית כאן כי אין כריות כאלו, הלכתי ובדקתי אצל הספקים השונים ובסוף הזמנתי כרית ספוג מהמפעל בחיתוך מיוחד וזה הכי קרוב למקור שאפשר.

היה ברור שחייבים להעביר אותה צביעה והמלצתי לאיילת להעזר ביד הכשרונית של Rachella כי באמת נדרש כאן מהפך רציני, הכורסה עמדה בחוץ והיא היתה שחוקה מהשמש והגשם. וכדי לרכך קצת את המראה המסיבי שלה ייעצתי לצבוע אותה בצבע אטום רך ובהיר. איילת ורחלי בחרו גוון אפרפר כחלחל נעים כזה ואיילת ביקשה גם שפשופים עדינים. לא תמיד אני אוהבת את השפשופים האלה אבל כאן הם היו ממש במקום.

איילת בחרה אצל גלית מ make בדים בד מקסים ועדין ויצאנו לדרך עם כריות חדשות, צבע חדש ובד רענן.

לי זה הרגיש שמכורסה מאוד גברית היא הפכה לכורסה נשית, לא? אגב, את הכורסה הגיע לאסוף אבא של איילת, הבעלים הקודמים של הכורסה, הוא מיהר מאוד ועדיין, הוא נעצר מול הכורסה ומיצמץ בעיניו כלא מאמין, זו אותה כורסה?

* קבלו במחווה של אהבה, קצת קיטש על הבוקר John Paul Young - Love is in air

7 תגובות:

  1. איך מתמודדים עם זה שרגל ימין מאחור מפוצץ (כנראה כי עמד בחוץ)? החלפת את כל החלק?

    השבמחק
  2. לא היו שם פגמים מסכני תשתית. סדקים קטנים ממלאים ומחליקים בחומר מילוי מיוחד לעץ.

    השבמחק
  3. יפה! אני ראיתי את זה בסלון של איילת וזה ממש מקסים!

    השבמחק
  4. פשוט מרענן ויפה בצורה בלתי רגילה. איזה כיף לפתוח את הבוקר עם היופי הזה

    השבמחק
  5. אביבית - יצא מדהים! תודה על הכל וגם...את כותבת כל כך יפה :-)

    השבמחק
  6. זה כל כך גורם לי להסתכל על הכורסא הקצת-דומה שלי (אם כי בעלת ערך הרבה פחות נוסטלגי) אנד גו המממ...

    השבמחק