יום ראשון, 5 במאי 2013

*Life happEns

לשמחתי יצא לי שוב לשתף פעולה עם חנות הבדים המצוינת "דנדו" שבנחלת בנימין. כבר כתבתי על החנות בעבר, בשת"פ הקודם שלנו ולכן לא אטחן שוב. דנדו פתחו חנות נוספת לא רחוק מהחנות הקטנה, הראשונה ולכבודה יצאו למסע קניות בשוק הפשפשים ואלי הגיעו שני כסאות אותם רצה ירון, בעל החנות, לרפד במיטב מחלצות הקולקציה החדשה.
הראשון - כסא פיפטיז קטן, יש הרבה כסאות כאלה בגרסאות קצת שונות, כל החוכמה היא להכניס לקטן קטן הזה איזה פלפל בטוסיק שיעיף אותו מעלה.
הרגליים עברו פוליטורה מחודשת והבד שנבחר הוא בד צהוב חי ויפה עם קדר, כמו שאני אוהבת, קונסטרסטי ביותר, כזה שממסגר את הרהיט בצורה מושלמת. תגידו - מה הטוויסט כאן, כולו כסא קטן וצהוב...

הנה הוא הפלפל ההוא - לגב הכסא התאמנו בד יפייפה שקיים בעוד גוונים והוא פשוט מושלם לכל דבר מכרית ועד וילון. אז איך הטוויסט?

המוצג השני - כסא עם ידיות, מעין שעטנז של רגליים מגולפות, גוף עגלגל ומושב ארוך מידי. כמה כיף שמדובר בחנות בדים ואפשר להתפרע עם הכסא המצחיק הזה.

אז קודם כל - קבלו אותו במבט מאחור, מרופד בבד כותנה עם פסים בירוק דשא רענן.
ומלפנים - בבד גיאומטרי סופר אופנתי ומגניב. אותו ירוק רענן חוזר על עצמו גם במשושים מקדימה ואז זה מתאים.
גם רגלי הכסא הזה נשלחו לחידוש הפוליטורה וכדי לעשות את זה עוד קצת מעניין, את הקדר שסובב סביב כל הכסא עשיתי בצהוב, אותו צהוב של הכסא הקודם. זה מתאים אבל לא בדיוק מאותו סט וזה כאמור, יוצר עניין.
ועוד מבט מהצד לקדר הצהוב ולשילוב הבדים המרענן.
ובאופן סימלי, הכורסה הנוספת שמתארחת בפוסט הזה, היא הכורסה של אסתי שקנתה את הבד בדנדו. זו כורסה שנקנתה ב"מלבי" שזהו מרכז איסוף ריהוט ודברים לבית בכפר סבא, ניתן להגיע לשם בשעות הפעילות בהן המרכז מתפקד כחנות יד שניה במחירים מצחיקים. אני ביקרתי שם לפני כשנה ויצאתי בידיים ריקות אבל זה כמובן עניין של מזל ומי שגר לא רחוק, יכול לדוג שם יופי של פריטים כמו הכורסה החמודה הזו, וינטאג' אוריגינל עם קפיצים שאסתי שלפה משם ביום בהיר אחד.
הכורסה הגיעה אליי אחרי שעברה טיפול מסור אצל בעלה של אסתי שהוריד לה את כל הצבע הכהה, שייף וגירד ולבסוף כיסה בלכה טבעית. הצבע הזה מאוד הולם את הבד החדש.
את הבד כאמור אסתי קנתה בדנדו, היא חיכתה חודשים למשלוח החדש שיגיע כדי לקנות את הבד הספציפי והיפה הזה.
מבעוד מועד תיאמנו צבע לקדר והיא הגיעה מצוידת בחתיכת בד אפורה שתיתן את הקונטרה הנדרשת. הנה קלוז אפ לקדר.
ומבט לאחור, לגב היפה והזקוף של הכורסה.

* אני משאירה אתכם עם שיר מקסים וקליפ ברמה בינלאומית של אסתר רדה, זמרת מעולה שבעוונותי רק לאחרונה התוודעתי אליה ולקול הסקסי שלה... תהנו
 Ester Rada - Life Happens

5 תגובות:

  1. מדהים!
    הבדים יפהפיים וגם העבודה.

    השבמחק
  2. ואני זכיתי לראות את שתי היצירות האלה במציאות. כל הכבוד לך!
    ממני
    www.avigailapin.com

    השבמחק
  3. מקסים מקסים מקסים

    השבמחק
  4. זה לא סיפור כיסוי זה ה..סיפור

    השבמחק
  5. את עושה דברים מהממים!!

    השבמחק