יום שלישי, 31 ביולי 2012

*We've Only Just Begun

חודש מכניסתי לסטודיו החדש ואני יכולה להכריז, לא בלי חשש, שהשיפוצים וההתארגנות הסתיימו להם. זה היה חודש קשה וחחחם כל כך. עבדתי בטירוף להביא את המקום למצב ייצוגי ולהתחיל לעבוד ולקבל לקוחות. בקרוב - הצצה נרחבת לסטודיו החדש. ובינתיים, המצב הוא שמכל הטירוף הזה אני בדיליי עם צילומי העבודות ולכן הפעם אני רוצה לפרגן ליניב שוורץ שבונה שולחנות נגרים כמו של פעם, עם המלחציים והכל.
יניב הגיע אליי דרך אחד השכנים החדשים שלי בסטודיו, הוא חיבר ביננו והקליק היה מיידי. התוצאה היא שהיום, ממש שבוע אחרי שנפגשנו, אני מקבלת אליי לסטודיו לתצוגה ולראווה - שולחן כזה שנבנה בדיוק לפי המידות שרציתי ובצבע שביקשתי. הנה הוא, עדיין אצל יניב
זו נקודה שחשוב להדגיש לגבי העבודה של יניב, הוא עובד בהזמנה אישית, יושב ופורט את הרצונות שלכם, נקודה אחר נקודה, התהליך מאוד קשוב והדדי ובסוף מקבלים בדיוק מה שרוצים. הנה השרטוט שהוא שלח לי אחרי שקישקשנו
יניב מלא תשוקה לגבי מה שהוא עושה, הוא עובד עם כל הלב. הוא סיפר לי שאחרי תאונת אופנוע, בזמן שנשלח להחלים בבית, הוא גילה את המשיכה הזו לעץ, לנגרות וגם לשיפוץ רהיטים ישנים. בתור מושבניק (לימן, איזה כיף לו) יש לו את המרחב להשתולל ואת הווייב הנכון, הנה עוד כמה תמונות
את המשטח של שולחן הוא מרטש, שורף, חורץ ונותן לו מראה מיושן ומשומש, כראוי לשולחן נגרים
אפשר להטביע בשולחן מטבעות, מפתחות, מדליות וכל דבר שתרצו, הוא מצפה מלמעלה באפוקסי וזהו, זה חלק מהשולחן לנצח.
הנה שולחן שהוזמן ממנו לפינת אוכל במטבח של דירה מעוצבת
והשוס - שולחן קפה לסלון, מיני של השולחן הגדול. זה פשוט מבריק בעיני.
הדף של יניב בפייסבוק

בקרוב, אני מבטיחה, תמונות של הסטודיו החדש וגם של השולחן במקומו.
ונסיים במחווה הפרטית שלי ליניב ולשולחנות הנגרים שלו - We've Only Just Begun - The carpenters



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה