יום ראשון, 29 באפריל 2012

*Let the sunShine innn


עוד אף פעם לא יצא לי לעבוד בפס ייצור, אבל כשפנו אליי ממרכז השל, הבנתי שהאתגר הבא כבר כאן...

מרכז השל (מבטאים כמו אשל) – המכון הישראלי לחשיבה ומנהיגות סביבתית הוא גוף שמרכז מידע ופעילויות בתחום איכות הסביבה, אקולוגיה ושמירה על הטבע כמו גם על הסביבה והרקמה האורבנית.
יש במרכז צוות מקסים וחדר ישיבות שמתקיימות בו פגישות והרצאות של גופים שונים ופעילויות שונות מעולם התוכן הזה ומסתבר שלכל הצוות והאורחים היתה טענה אחת שחזרה על עצמה כל הזמן – הכסאות – ממש לא נוחים!!
מה הם לא ניסו שם – כשהגעתי לראות את הכסאות היו שם כל מיני כריות מושב שנתפסו בקשירות, סקוצ'ים ושאר מרעין בישין, דבר לא שרד את התחלופה הגדולה של האנשים בחדר הישיבות, זה נראה זוועה והתלונות המשיכו.
זה הכסא הלא נוח, אחד מיני רבים, כך הסתבר (צילמתי בחטף, בנייד כי לא חשבתי בזמנו שזה יהיה פרויקט מעניין לתיעוד)


ללא ספק נדרש פתרון יותר רדיקלי ובגלל שמרכז השל עוסק, בין השאר, במיחזור ושמירה על הקיים – הפתרון המועדף והחכם ביותר היה לרפד את כל הכסאות מחדש.
התחלנו ב15 כסאות שצמחו ל18 ול20 וסיימנו עם 24 כסאות מרופדים.



בשבילי, רפדית אחת שעובדת לבד, זה היה פרויקט בסגנון 'פס ייצור'. בעצה אחת עם הצוות החלטנו לעשות את זה בשני סבבים. באתי עם מברגה ופירקתי את המושבים, לקחתי לסטודיו. ספוג, עוד ספוג מעל, חיתוך הבד, הידוק בסיכות, שכולם ייצאו כמו חיילים – אותו דבר, הקפל באותו מקום... ואז לחזור עם 5 שקי איקאה כחולים, מברגה ושוב...


גם אם הרגשתי במהלך העבודה שזה קצת מונוטוני, הכל התפוגג שנכנסתי למרכז השל עם המושבים המרופדים, התגובות והמחמאות, השמחה וההנאה מהכסאות – שהפכו לא רק לנוחים מאוד, אלא גם לצבעוניים וממש ייצוגיים, הפכו את כל הפרויקט למשהו ששווה תיעוד.


אז אם במקרה גם אתם מכירים בבית או בעבודה כסאות לא נוחים, ובחיי שזה לא נעים, יש פתרון והוא לא מסובך, לא יקר ומאוד מאוד משובב נפש


*Let the sun shine - Hair - נוסטלגי וגם עצוב ומעורר השראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה