יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

מעדניית הסדנאות

לפני כמה חודשים פנתה אליי דנה ישראלי עם רעיון מגניב. נפגשנו, קשקשנו, העפנו רעיונות באויר והנה - הרעיון שלה קרם עור וגידים והוא נקרא בשם המקסים "מעדניית הסדנאות" ויתרחש ממש בקרוב בשישי ה -8.11 במתחם התחנה בת"א.
קודם כל, אם יש פה חובבת יצירה שנמנמה בשנים האחרונות ולא מכירה את דנה ישראלי אז תנו לי לפרגן לה בסקירה קצרה: הבחורה המקסימה הזו היא יוצרת וצלמת מוכשרת, בלוגרית מהותיקות והנקראות שיש, מעבירה סדנאות יצירה, צילום ופוטושופ, יש לה פינת DIY באחת מתוכניות הבוקר בטלויזיה, היא הוציאה לאור את מגזין WOW TO בעברית עם פרויקטים ליצירה היא גם אמא לשתי ילדות מתוקות ובכלל, היא לא מפסיקה לעשות, ליצור להפתיע.
הפרויקט העדכני שלה הוא "מעדניית הסדנאות" ויש לי את העונג להיות אחת המשתתפות בו.

באירוע החדשני הזה תוכלו להתנסות במהלך בוקר שישי באחת, שתיים או שלוש מתוך עשר סדנאות יצירה שיועברו בשלושה סבבים. כל הסדנאות הן ייחודיות ולא נעשו קודם ולכן זו הזדמנות לטעום וליהנות ממשהו חדשני ויצירתי.

באירוע אני מעבירה סדנת ריפוד מושב למיכל אחסון. זהו פחתעשייתי יפה במיוחד עם שימוש פונקציונלי לאחסון ואת המושב נרפד בטכניקה של פעם שיוצרת צורח פרח תפוחה ומגניבה. גם ניצור כפתור במכשיר מיוחד שמצפה אותו בבד וכל אחת תצא עם תוצר מקסים מעשה ידיה.


בנוסף יתקיימו באירוע עוד סדנאות מעולות, כולן מועברות לראשונה והן מקוריות ויצירתיות במיוחד.
שימו לב לסדנת המתלה בצורת בתים וסדנת המיכל מצמיגים ממוחזרים (הן לא כאן בתמונה, חפשו אותן באתר של דנה). ויש עוד, כל אחת לפי טעמה ורצונה.
אבל אני מזמינה אתכן לפנות לעצמכן כמה שעות של יצירה וכיף, קחו את עצמכן, לבד או עם חברה ובואו למתחם התחנה. חוץ מהסדנאות יהיה גם מתחם דוכנים שפתוח לקהל עם מוצרי יצירה שווים.

כל מה שדנה נוגעת בו הוא זהב, אל תפספסו!
ואולי ניפגש שם?
להתראות
אביבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה