יום שלישי, 21 במרץ 2017

*Hit me BaBy one moRe time

כזה עוד לא היה לי! אחד הפרויקטים הראשונים שביצעתי כרפדית עצמאית, ובטוח הראשון המשמעותי...חזר אלי לריפוד מחדש! בכל זאת עברו 5 שנים...
הכורסה שייכת לחברתי הטובה ביותר בעולם, רחלי, היא מתגוררת עם משפחתה במושב בעמק יזרעאל היפה, ואת הכורסה הזו רכשנו יחד, לפני 5 שנים, בחנות יד שניה שלא קיימת עוד, והיא היתה במצבה הוינטאג'י האותנטי.

אז - אני, רפדית מתחילה, חוששת לקחת על עצמי את האחריות הגדולה הזו והיא, חברה מאמינה, מפרגנת, תומכת, שלא לומר, בועטת בי לקפוץ למים...
את הסיפור המלא של הגלגול ההוא של הכורסה תוכלו לקרוא כאן וכמה שבועות אח"כ התגלגל אלי ההדום התואם שלה וגם עליו, כתבתי פוסט (בימים שעוד צילמתי מחריד והקדשתי פוסט שלם להדום...) כדאי לכם להציץ שם ולו רק כדי לראות איך הם נראו לפני 5 שנים... וככה הפריטים נראו עכשיו

העילה לפרויקט החידוש המחודש היתה שיפוץ ושדרוג כללי לכל הבית והיה ברור שבין כל המשימות, גם הכורסה האהובה וההדום יקבלו מקום של כבוד בסדר העדיפויות ואני כמובן אחדש אותם באהבה רבה!
קשה לי לתאר לכם את ההתרגשות שאחזה בי, לפרק את הריפוד הישן, להוציא את הסיכות שאני עצמי נעצתי בכורסה לפני 5 שנים ולא איזה רפד אלמוני, לראות את העבודה שעשיתי, גם את הטעויות שעשיתי וכמה למדתי מאז...
זה אומר שאני כותבת את הבלוג הזה כבר יותר מ5 שנים... וגם העסק שלי, העבודה הנהדרת שלי, קיימת כבר כמעט 6 שנים. מרגש... כמה קרה בשנים האלה, וואו!!
בניגוד לאינסטינקט ולטעם שלה שהולך בטבעי לכל מיני ירקרקים מעושנים (ויפים, לאישה יש טעם מוצק וברור וטוב), רחלי בחרה בד קטיפה וורד פוקסיה!! כזה שאי אפשר להתעלם ממנו וגם אי אפשר להפסיק ללטף אותו כי הוא כל כך נעים!! 

זו לחלוטין בחירה שנחשבת די נועזת, לא רק לנפשות הפועלות, אלא בכלל, אבל אני חייבת לומר שזה משתלב כל כך יפה בבית ונותן כתם צבע במרחב שהוא פשוט פרייסלס...
הבד נבחר ב"שכטר".


הכורסה היתה רעועה לחלוטין ותשתית הקפיצים המקורית (שהיתה במצב לא רע לפני 5 שנים) כבר התרככה והכבידה על העץ הישן עד כדי סדקים ושברים.
יש לכורסה הזו מבנה מיוחד שהידיות הן גם הרגליים, זה מאוד יפה ואלגנטי אבל גם מועד לפורענות... לכן הוחלט לחדש את התשתית ולהחליפה בספוג משולב בלטקס. ככה הכורסה גם יותר קלה פיזית ולמערכת העץ קל יותר להשאר יציבה לאורך שנים. 

עמיעד הנגר עמל קשות על הדבקות העץ ושחזור החלקים הרעועים, אחרי הנגרות, העץ עבר חידוש פוליטורה והידיות הודבקו ע"י עמיעד לגוף הכורסה בצורה מקצועית.

בתום השיפוץ, הכורסה זכתה לפינה משלה בקצה הסלון, ליד החלון המשקיף לשדות, בדיוק פינת ההשראה שרבים מאיתנו חולמים עליה... אחרי כמה חודשים, האדריכלית הביאה צלמת מקצועית לצלם את הבית והכורסה זכתה לבוק משלה, הנה טעימה. צילום: הגר דופלט
תתחדשי רחלי אהובה שלי!!

* Britney Spears - ...Baby One More Time

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה