יום שני, 13 באוגוסט 2012

*Good vabrations

יש לפעמים פריטים שמצליחים להפתיע אפילו אותי בהצלחת המהפך שלהם.
למשל הכורסה שהביאה אליי טלי.
זו כורסה שעומדת בחדרו של הבן שלה וזו הכורסה שלו ושלהם יחד – מכורסת הנקה היא צמחה יחד איתו לכורסת התכרבלות בה אפשר גם להקריא סיפור ולשחק. עכשיו, כשהוא זאטוט קטן, אפשר היה להשקיע בכורסה שתמשיך לצמוח איתם לשנים הבאות.
היא הגיעה אליי ללא רגליים, קרועה ומוכתמת ואילולא הקווים העגלגלים והשמנמנים שלה והיותה כולה רכה ונעימה - מתאימה בול לשימוש שלה, היא כנראה לא היתה שורדת ומורדת מיד לרחוב.
הסיפור הזה מוכיח לי ולכם את הנקודה העיקרית בעניין "האם כדאי לי להשקיע בריפוד?" – אם הפריט נוח לכם, אהוב ומתאים לכם ולחיים שלכם – כן, זה שווה גם אם הפריט עצמו הוא לא וינטאג' ואין לו ערך כספי רב.

וזה בדיוק מה שטלי עשתה. ההשקעה בכורסה היתה הדדית וטלי מצידה בחרה בדים יפייפיים ולא זולים. את בד האוטובוסים היא בחרה מאתר אינטרנט אנגלי והזמינה במשלוח לארץ, את הבד הכחול הזמנו מ'עילית' והוא בד מוגן לכתמים, רחיץ ובעל עמידות גבוהה לשחיקה.

את הרגליים העגלגלות שקראתי להן "תפוחי עץ" – הזמנתי בהזמנה מיוחדת מחרט עץ שהכין אותם בעבודת יד והן התאמה מושלמת לכורסה. לאורך הגב הוספתי קדר אפור שסוגר את החיבורים בין חלקי הבד.

טלי דיווחה לי אחרי כמה ימים שהזאטוט הקטן מאוד אוהב את כורסתו החדשה וכל מי שבא הביתה מובל על ידו כלאחר כבוד לראות אותה ואת האוטובוסים. נכון שזה כל כך שווה את כל ההשקעה?

*Beach Boys - Good Vibration

תגובה 1:

  1. ביצוע מושלם. עכשיו אני יודע איך לנצל את הג'ינג'י שלי כשיגדל קצת :)

    השבמחק