יום שני, 3 ביוני 2013

*Things that maKe you go hmMm

יש לי שתי סדנאות "פיפטיז שיק" השבוע וגם החום מטשטש לי את המוח ועוד לא התרגלתי אליו, אז השבוע אני לא מקשקשת הרבה וצוללת הישר לתוך השלל שדגתי לכם היום, מתוך הפרויקטים המהממים שיש לאחרונה בסטודיו.
רוני הביאה אליי שני פרויקטים לחידוש. כורסת העץ הזו כל כך מגניבה, רואים איך נשלף ממנה ההדום ממתחת? רוני אומרת הם אף פעם לא פותחים אותו, אבל אני עדיין חושבת שזה מדליק. הכורסה ואני לא נפגשנו, אז התמונות לפני ואחרי צולמו ע"י רוני בביתה.

הכורסה הזו די עתיקה, המושב הוא קופסת עץ נשלפת שיושבת על גוף הכורסה, במושב היו קפיצים שאיבדו את עצמם לדעת וכרית הגב היה כל כך כבדה, אלוהים יודע מה שמו שם, לא טרחתי לבדוק והיא הושלכה לפח.

במקום כל זה, רוני קיבלה מושב ספוג איכותי מתוח על רצועות קפיציות וכרית גב חדשה לחלוטין, נשלפת עם רוכסן סמוי, והכל עם קדר אדום שסוגר את כל העניין במסגרת יפה, והאדום הזה תיכף חוזר בפרויקט הבא. בד השושנים מדנדו כמובן.

זו כורסה מבית סבתא וכפי שרוני ציינה בחיוך "סבתא לא מאוד אהובה". גם זה קורה (-:

אני חייבת לומר שהכורסה הזו הצליחה לשטות בי ועד שפירקתי אותה היא נראתה לי ככורסה יחסית מודרנית, אבל אז ראיתי מה הולך בפנים - סדום ועמורה: קפיצים עתיקים, שבר מקדימה (רואים קצת בתמונה שקע בחזית) ותשתית מתנדנדת ומתפרקת שדרשה ביקור דחוף של יפה הנגרית שתבוא ותציל אותי ממנה.
אחרי לילה בקליבות וכמה חיזוקים מעץ היא חזרה להיות חזקה ויפה.
רוני הביאה בד אדום עז ואמיץ מדנדו והסכימה חלקית לשכנוע שלי לקדר בצבע אחר והסכמנו על חום מקדימה ומאחור. בצדדים לאורך הידית נשארנו באדום. מי שיסתכל בעיון יראה שגם שיניתי את מבנה הגב ובמקום קדר מקדימה בצידי הגב, החלקתי את הצורה ואת הקדר נטעתי, כאמור, מאחור.

הקדר מאחור ממסגר יפה את הצורה המיוחדת של הכורסה ובסידור של הסלון בבית של רוני, הכורסה עומדת כך שגבה לכניסה וככה רואים יפה את ההשקעה בפרטים.
 אח"כ רוני שלחה לי תמונות של הסלון, יחד עם כרית הנוי שהכנתי לה משארית הבד וזה נראה מקסים.

* C+C Music Factory - Things That Make You Go Hmmm 






2 תגובות:

  1. כרגיל תמיד מקסים פה!!!
    שתי העבודות יצאו מהממות בעיני.
    ומתאימות מאוד ביחד.
    :)

    השבמחק
  2. ואוו!! מהמם זה לא מילה....

    השבמחק