יום ראשון, 7 ביולי 2013

*Spread your wiNgs

את זוג הכורסאות היפות והמיוחדות שמככבות בפוסט היום,  צדו עיניהן החדות של חגית ומעצבת הפנים שלה- שלי, בשוק הפשפשים. הכורסאות - נדירות ועל כן יקרות ערך, הן וינטאג' ברוח עיצוב סקנדינבי. ממש לא דומות לוינטאג' הנפוץ במחוזיתינו משנות ה50 וה60. הן עגלגלות, נוחות, וכייפיות. וכמובן - מעוצבות לעילא ולעילא.
ככה התחלנו איתן - תמונה משוק הפשפשים כשעדיין היו מוצעות למכירה וחגית ושלי שם, שולחות לי תמונות בנייד ומתייעצות. לא יאמן שמישהו היה מספיק גס רוח כדי לצפות את כל היופי הזה בסקאי אדום, ללא כל התחשבות במבנה המקורי של הכורסאות. אתם קולטים שכל האלמנט העיצובי של משענת הגב  - עם הקימורים והכרית המשולבת בה היה פשוט מוסתר תחת יריעה אחת של סקאי. קורע לב.
בסוף, הכורסאות נקנו ונשארו אצל המוכר לשם "שיפוץ". השיפוץ כלל את הסרת הריפוד הישן ואיזה מעבר קליל ולא מחייב עם לכה. ממש לא מספיק כדי לקבל ציון "עובר". לשמחתי חגית היתה מוכנה להשקיע עוד קצת והכורסאות עברו לאיש מקצוע שיעשה להן פוליטורה יפה ומחודשת.
המצב בו הכורסאות הגיעו אליי היה מאתגר, ללא כרית המושב המקורית וללא ריפוד כמעט, הייתי צריכה לשחזר את מה שהיה תוך התבססות על הניסיון, ההגיון וחוש האסטטיקה שלי. 
איזה תענוג שחגית ושלי בחרו בדים יפייפיים מ'רנבי' לכורסאות. הבד עם העיגולים הוא ברוקאד עשיר עם גווני זהב וטורקיז והבד החלק נבחר בצבע אקווה מלא חיים שאני לא בטוחה שהמצלמה ומסך המחשב מצליחים להעביר עד הסוף. גוון מאוד מאוד יפה שהולם את צבע הדבש של העץ המשופץ בצורה מושלמת.
המבנה הייחודי של הכורסאות זימן המון המון עבודה, לא שיערתי אפילו, הרבה תפירות ביד והתאמות מדויקות. אבל בסוף יצא מרהיב. 
מבט מאחור ממחיש את הצורה הייחודית של הכורסאות.
 והנה הן יחדיו, רגע לפני שנסעו הביתה, לשוהם, לחגית ולמשפחתה. תתחדשו!

 * Queen - Spread your wings


10 תגובות:

  1. מהיכן הבדים היפים בבקשה?

    השבמחק
  2. מהיכן הבדים היפים בבקשה?

    השבמחק
  3. אביבית יקרה - תודה רבה על המקצוענות והסבלנות, היית שותפה שלנו בכל ההתלבטויות לכל אורך הדרך והפחת בכורסאות האלו חיים מחודשים באמנות גדולה.

    השבמחק
  4. כל היצירות מאד יפות ! לדעתי כדאי לפרסם גם מחירים (בד, שיפוץ עץ, עבודת ריפוד וכו') כדי לתת מושג של עלויות למתעניין הפוטנציאלי.

    השבמחק
  5. לכל פרויקט העלות שלו התלויה במצב הפריט ובמרכבותו. לכן, אין טעם בפרסום העלויות.

    השבמחק
  6. ואווו!!! הן מהממות!! הכי יפות שראיתי עד עכשיו אצלך :)

    השבמחק
  7. איזה יופי זה מזכיר לי
    ריפודים לריהוט גן שקניתי, איזה צבעים יפים והבדים נראים באיכות טובה

    השבמחק