יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

סדנאות דצמבר בסטודיו

ההשתתפות באירוע "מעדניית הסדנאות שהתקיים לפני שבועיים, שהיה סופר מוצלח, הביאה אותי להחלטות חדשות.
האירוע היה מדהים, מופק להפליא ומלא אנרנלין, מסוג האירועים שהם מאתגרים - קשים לתפעול והערכות לוגיסטית וקשים פיזית ומלאי מתח שלפני אבל במהלך ובסוף האירוע התחושה היתה מאוד מאוד מתגמלת. התגובות של הבנות שהשתתפו בסדנת הריפוד היו מדהימות ולמעשה, הנוכחות של עשרות נשים, בו זמנית, במתחם אחד שבעבע מרוב יצירה - קולות של פטישים הולמים במקום אחד, ומקדחות במקום אחר, ריח מדהים של מאפים וממתקים, ואצלי - אקדחי סיכות ושלל בדים צבעוניים.

אז אחרי האירוע הזה, כששככה ההתרגשות, חשבתי לעצמי שאם אני כל כך נהנית להעביר סדנאות ואם הקהל כל כך נהנה לעבור אותן ולדעתי זו חוויה יצירתית וסופר מעצימה אז הגיע הזמן ללדת עוד סדנאות ולחדש קצת.
אז מלבד סדנת הדגל "פיפטיז שיק" (גם לה יש מועדים לדצמבר) החודש מצטרפות ללו"ז הסדנאות בסטודיו עוד שתיים.
הראשונה היא הסדנה שהעברתי במעדניית הסדנאות - ריפוד מושב עגול בטכניקה מגניבה שיוצרת צורת פרח ייחודית, לקינוח גם מכינים כפתור ומותחים אותו פנימה. על כן קראתי לה "כפתור ופרח" בסוף תהליך בניית התשתית והריפוד המושב מתלבש על מיכל אחסון תעשייתי בצבע תכלת לוהט. זו סדנה קצרה של שעתיים ויוצאים עם מוצר שלם ויפייפה ועכשיו יש הזדמנות לחוות אותה בצורה אינטימית ועם אקדחי סיכות פניאומטיים בסטודיו.  יום שישי ה27 לדצמבר בשני סבבים - בוקר ובוקר מאוחר.

הסדנה השניה מתבשלת אצלי כבר זמן מה - לכולנו יש כסא מחשב בבית, כזה עם גלגלים וגב פלסטיק שחור ואני רואה שאנשים זורקים את הכסאות האלה לרחוב, או מוסרים ב'אגורה' או מוכרים ביד 2 ב50 ש רק כי הריפוד, אבוי, דהוי ומלוכלך.
איזה כיף שאפשר לחדש וזה אפילו, בהינתן הכלים הנכונים וההדרכה המקצועית, די פשוט.

אז כל אחת מגיעה מהבית עם כסא המחשב שלה, מרפדת אותו בעצמה וחוזרת הביתה עם כסא חדש!!!
יום ד' 11.12 בשעה 18:30 בערב. כל הפרטים כאן 


סדנאות האוריגמי ממשיכות לרוץ בהצלחה בסטודיו. כתבו על הסדנה בבלוג המקסים "קפה ויפה"  וזו באמת סדנה כייפית ומיוחדת. יש שני תאריכים בדצמבר 4.12 יום ד' ו19.12 יום ה' שתיהן ב18:30 בערב. כל הפרטים כאן

ואחרונה חביבה - סדנת אהיל בטכניקת מקרמה, רק שאצלי, בניגוד למה שהיה פעם, החוטים הם צבעוניים והאהיל מקבל טוויסט מודרני מגניב ביותר. עוד אין לי תאריך - מי שזה מעניין אותה - אנא כתבו לי במייל ומבטיחה לעדכן בקרוב
 

אז אתן מוזמנות להעביר הלאה, לצרף חברות ולבוא להקדיש זמן יצירתי ומענג לעצמכן. מחכה לראותכן, אביבית (-:


תגובה 1: