יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

בוקר של השראה בסטודיו שלי

השבוע היה לי העונג לארח בסטודיו שלי אירוע מיוחד במינו, שסבב סביב יצירה ועבודת יד, בשימוש בכלי עבודה מגניבים ולא שיגרתיים בעליל.
זה היה אירוע של חברת "לדיקו" שמייבאת ארצה (בין היתר) את כלי העבודה של בוש BOSCH ודרמל DREMEL.
לאירוע הוזמנו בלוגריות ועיתונאיות, נשים בעיקר (היו גם 2 גברים אבל ברור מי כאן המין השולט) במטרה לחשוף ולתת הזדמנות לגעת, להפעיל וליצור עם כלי העבודה הנהדרים שמאפשרים להכין בבית פרויקטים מגניבים ממש כמו שכולכם רואים בפינטרסט, אינסטוש, בלוגים ויתר השראות האינטרנט שכיף כל כך לצלול אליהן..
ליום אחד הסטודיו שלי הועמס בכל טוב שממש עושה לי את זה: מברגות, מקדחות, מסורים וגולת הכותרת - המולטי טול של דרמל - חיה רעה ורוטטת שמתחברים אליה כל מיני ראשים שכולים לכרסם, לחרוץ, לחרוט, לשייף ועוד ועוד, יש מבחר עצום של ראשים שמתחברים לכלי הזה, רק לבחור... 
אנחנו באמת חיים בעידן שיצירה ובניה של פרויקטים הפכו להיות נגישים מאי פעם - אצלכם בבית, לא צריך יותר מידי - השראה יש בשפע בפינטרסט, סרטונים והדרכות - לכל מה שתרצו ביו טיוב, רעיונות להעתיק וליישם עם או בלי הטוויסט הקטן שלכם יש בעשרות בלוגים ויש כמובן אופציות רבות לחומרים, כלי עבודה, שכלולים והמצאות.   

 הרעיון שגם לאישה תהיה בבית מברגה\מקדחה, איזו משייפת חשמלית, אולי ג'קסו וכמובן אקדח דבק חם, זה ממש לא הזוי. הדרמל למשל הוא ממש מסוג הדברים שעד שלא החזקתם אותו ביד ונתתם לו לרטוט את דרכו לתוך חתיכת עץ, לא ידעתם בכלל שזה בדיוק הכלי שהייתם צריכים להגשים את משאלות הפינטסט שלכם.
אז השבוע, באירוע של לדיקו קיבלנו את ההזדמנות הזו - דנה ישראלי האחת והיחידה העבירה לנו סדנת יצירה לבניית מדף עץ, ואת הקישוט - צרבנו ע"ג העץ במלחם של דרמל. 


את הצדדים של המדף חתכנו במסור נימה שולחני של דרמל - תראו כמה הוא קטן וקומפקטי, יש לו מסורית גמישה ופשוט הולכתי את קרש העץ לפי הקו שציירתי בתנועה חלקה ונטולת מאמץ. 
אח"כ אפשר לשייף את העץ - כן, כן, במכשיר המולטי טול של דרמל.
היתה יצירה מספקת וכייפית, האנשים הטכניים של לדיקו ליוו אותנו בתהליך וענו על כל השאלות שלי ושל יתר המשתתפות הסקרניות (אז איזו מברגה כדאי לי לקנות??)
את המוצרים של בוש ודרמל מוכרים בנקודות מכירה שונות ברחבי הארץ, כדאי דווקא לגשת לחנויות של אספקה טכנית בהן יש אנשי מכירה שיוכלו לייעץ ולתת הדרכה מקצועית ולא לרשתות דוגמת הום סנטר ואייס, חשוב מאוד לדעת מה קונים ואת שלל האפשרויות שהכלי נותן.
ללדיקו יש דף פייסבוק
"לדיקו עשה זאת בעצמך" ואני ממליצה להכנס ולשאול כל שאלה, אם כבר משקיעים בכלי עבודה, כדאי לקנות מוצר טוב שיחזיק לאורך שנים ואני ממליצה מנסיוני האישי על הכלים של בוש, איתם אני עובדת בסטודיו.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה