יום שני, 23 בינואר 2012

The Things We Did Last Summer*

לפני כמה חודשים, אי שם בקיץ המהביל, אלה - שותפתי לסטודיו הזמינה אותי להצטרף אליה לפרויקט עיצוב סט לצילומי קטלוג החורף של דלתא קידס. את הקטלוג צילמו בשיא החום הנורא באמצע אוגוסט בגן מאיר והסביבה. וכמה שאנחנו ויתר הצוות סבלנו, לא ניתן להשוות לסבל של הילדים המסכנים שהיו צריכים ללבוש בגדי חורף בחום המזעזע... אבל כמו מקצוענים אמיתיים רובם עמדו בזה בגבורה ויצא אחלה קמפיין.

לצילומים נדרשנו להביא הרבה דברים שישמשו כאביזרים ותפאורה, מה שנקרא פרופס. הקונספט היה משהו בסגנון משחקי ילדות של פעם ונדרשו כמה סיבובים באיזור הרחובות שסביב כפר גלעדי בדרום העיר כדי להעשיר את המלאי. אבל מעבר לכל הדברים המוכנים - כדורים, חישוקים, חיות מפלסטיק, מטריות, היו כמה אביזרים שהכנו בעבודת יד ובטאץ' אישי וזה היה החלק המגניב ביותר בכל הפרויקט הזה.
אז הכנו דגי זהב מלבד כתום עם עין כפתור, רכים ושמנמנים מחוברים לענף עץ, כמו חכה רק חמוד יותר –והם זכו לאהדה רבה. כיוונתי שהפעוטות יאהבו את זה אבל גם קבוצת הגיל השניה, המבוגרים יותר ממש נהנו לשחק איתם.

הדבר השני שהכנתי למען הצילומים היה מטר של טיפות גשם וענן – גם על ענף של עץ, עשויים מלבד בכמה גוונים של כחול. הפרויקט הזה היה המון עבודה, אבל הוא זכה לכבוד של תמונה משלו.

הכנתי גם ראש סוס מחובר למקל עץ – כמו של פעם, הסוס יצא ככ חמוד – עשוי לבד ושערות מצמר שהתלהבתי והכנתי גם סוסה – עם שיער וורוד ומנצנץ וריסים בעיניים. הם ממש זוג חמוד וישמשו כנראה בעתיד בפרויקט אחר כי הם לא נכנסו לקטלוג בסוף.

והנה אלה מציירת את הקלאס

מה שלא רואים בצילומים זה כמה קשה לגרום לפעוטות להיות דוגמנים. הם בוכים, לא נוח להם, הם רוצים את אמא או רוצים לישון וחוץ מלשמור עליהם מחייכים ולא זוחלים לכל עבר, צריך גם שהבגדים יראו טוב. אז הרבה פעמים, חלק גדול מהפרופס שימשו להעסקת הילדים, לאו דווקא בזמן הצילום עצמו
עוד דבר שהיינו צריכות להמציא היה קרמבו. מי שמע על קרמבו בקיץ??? אחרי שבדקנו בעלית ובפלדמן ודי צחקו עלינו, הבנו שאין מנוס אלא להכין קרמבו לבד. במזל גדול הגענו לגלית, קונדיטורית מעולה ובחורה מקסימה ומגויסת והיא הכינה לנו, באמצע אוגוסט, 90 (!!) קרמבואים מדוגמים כמו חיילים קטנים לצילומים. הקרמבואים היו ככ מוצלחים ולדעתי הרבה יותר טעימים מהמקור. וככה כל היום הסתובבנו, אלה ואני, עם צידניות עמוסות קרמבואים ובסוף הילדים כבר לא יכלו לראות קרמבואים יותר. טוב, כבר אמרתי שהם היו מסכנים (-:
* סריקות מתוך הקטלוג. צילום: יריב פיין וגיא כושי

* The things we did last summer - Shelley fabares

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה