יום שלישי, 21 בפברואר 2012

And the Beat goes on*

את הכורסה הבאה הביאה אליי טליה שהגיעה דרך חברה של חברה (תודה נעמה וענת). לאחרונה טליה והחבר שלה עברו מת"א לגבעתיים לדירה שהיתה של הסבא שלו ושם חיכתה להם הכורסה. עזובה וקצת עקומה... אבל עם המון המון נוכחות.


בטלפון דיברנו על הבד ואני המלצתי לעשות טיול לבדולינה באבן יהודה, אין על הבדים שיש שם. ובאמת לשמחתי טליה הפנימה וביצעה ואף התעלתה על מרבית האנשים ובחרה בד צבעוני ומאוד מיוחד, עם הומור יפני – בהדפסי רדיו ישנים.

שם היא גם קנתה בד מהמם להדום, שהגיע משוק הפשפשים , בו היה צריך להחליף גם את הספוג המתפורר ואז הוא נהיה פשוט חתיך, איזה בד יפה!!

הכורסה היתה במצב רע יותר ממה שחשבתי והיה צריך לשחזר לה את כל המושב – עם רצועות חדשות, ספוג ואקרילן וגם כל הבסיס שישב על מעין תושבת - מנגנון הזזה של פעם – ריקליינר היה דפוק לחלוטין וסידרתי אותו מחדש, גם אחת הידיות היתה שבורה ובקיצור – היה צריך כאן הרבה רוך ואהבה.

אבל בסוף – אחרי לא מעט עבודה, יצא פריט מאוד מיוחד – מצד אחד יש לכורסה מבנה מאוד קלאסי וקצת כבד ומצד שני הבד נותן לה איזו קלילות וילדותיות.  גם הבד של ההדום נותן את האפקט הזה ו2 הפריטים משתלבים יחד בדרך נועזת ומקסימה.


* And the beat goes on - sony and sher

2 תגובות:

  1. איזה יופי אביבית! מקסים כרגיל, כיף לקרוא ולשזוף את העיניים

    השבמחק
  2. אין ספק שהכורסה וההדום הם ה - center piece בסלון שלנו! תודה אביבית על העין והיד הטובות, וכמובן גם על ההמלצות לאורך הדרך :)

    השבמחק