יום ראשון, 15 באפריל 2012

*HairSpray - Ladie's choice

איך אני אוהבת סיפורים שמתחילים ככה: נטע הגיעה אליי בחיפוש אחר ריפוד מיוחד למתנה עתידית שהיא רצתה לקנות: כסא מספרה לחברתה שלאט לאט הופכת תחביב למקצוע ומספרת לקוחות בביתה.
בשלב הזה עוד לא היה לה את הכסא אבל היא ידעה שהיא תקנה אותו מיד שניה והיא רצתה להעניק לו טאץ' מיוחד ואישי עם ריפוד צבעוני ושונה ממה שיש בשוק. ואז, אחרי שדיברנו בטלפון היא חזרה אליי שוב לומר לי שיש לנו חבר משותף, אלון, שהיא עובדת איתו והוא חבר קרוב ויקר שלי ומסתבר שהוא בעצם כבר סיפר לה עליי ועכשיו הכל התחבר לנו. איזה כיף
בנוסף, לצד עבודות חידוש הרהיטים, אני מתחזקת עסק קטן מהצד של ריפודי קטנועים שנקרא SPOTTED ויש לי מלאי רציני של בד פלסטי דמוי עור, מעין ויניל עמיד שכזה שמתאים לקטנועים וגם, מסתבר, לכסאות מספרה שצריכים לעמוד בלחות וחילופי ישבנים רבים. כך שנטע בהחלט הגיעה לאדם הנכון.
אחרי כמה ימים נטע הגיעה עם הכסא אליי לאחר שקנתה אותו מחיסול של מספרה.

יש לו צורה מגניבה ומיוחדת, רגל עגולה ורחבה ומעין רגלית שבדריכה עליה הכסא עולה ויורד. ובכל מקרה היה ברור שיש לרפד אותו מחדש, הוא היה די בלוי

שלב בחירת הבד היה בהחלט לא פשוט. יש לי כמה וכמה דוגמאות שאספתי בקפידה של בד הויניל הזה בהדפסים ממש מגניבים והיה לה רצון לשלב אותו עם בד ויניל חלק, אבל איזה צבע??
בסוף זה מה שנבחר

העבודה היתה לא מהפשוטות, נאבקתי עם הפינות והעיגולים של הכסא, צורות עגולות בריפוד זה תמיד טריקי וזה בהחלט היה אתגר אבל התוצאה יצאה יפה ומקורית

רגע לפני החג נטע באה בערב לקחת את הכסא ואפילו נמצא נהג מונית זורם שהסכים לקחת את הכבודה הישר לתמר הספרית. עוד באותו ערב קיבלתי סמס ששימח אותי מאוד – נטע מבסוטית ותמר אפילו עוד יותר. אז מזל טוב לתמר הספרית שזו היתה מתנה ליומהולדתה ומי שרוצה לבוא להסתפר במספרה הביתית והסופר קולית של תמר הנה הטלפון שלה 052-3735595


*מתוך המחזמר ההו כה ססגוני HAIRSPRAY



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה