יום שני, 16 בדצמבר 2013

* There must be an Angel

ככל שהעסק הקטן שלי נחשף באמצעי התקשורת השונים, כך מגיעים אליי לקוחות חדשים, לפעמים כאלה שלא היו מגיעים אליי בדרך שבה רוב הלקוחות שלי מגיעות: מכאן-מהבלוג, מהפייסבוק ומפה לאוזן והמלצות. פתאום נפתחים מרחבים חדשים, קהלים חדשים והזדמנויות מרתקות להיכרות.
רותי הגיעה אליי אחרי פרסום הכתבה עליי ב'כלכליסט', אפשר להגיד שבדיוק באתי מולה בזמן. היא באותו זמן פירקה את בית הוריה שנפטרו מזמן, הבית עמד שנים רבות מושכר ובו כל הרהיטים וכעת, כשהנכס נמכר, צריך היה לפנות הכל.
ביתם של הוריה של רותי היה בית אירופאי קלאסי ובו פריטים רבים יוקרתיים ויפים. מהכל, רותי החליטה לשמור לעצמה ולהוסיף לביתה המודרני בירושלים רק כורסה אחת והדום. זו המזכרת שלה מבית הוריה.
לא קל להחליט החלטה כזו... לשמחתי רותי שיתפה אותי בתהליך ובהחלטה ושתינו ראינו, למרות שהיא היתה שבורה ומפורקת, את הפוטנציאל של הכורסה הזו. רואים כמה שהיא יכולה להיות יפה וגם ההדום, שכאילו לא קשור, אבל הוא קשור בלב.
שלב ראשון - תיקון החלקים השבורים וחידוש הפוליטורה. גם הכורסה וההדום האלה זכו ליהנות מהידיים המקצועיות של שי אברהמי הרסטורטור, שקיבל את שלד העץ שבור ודהוי והחזיר אותו אליי שלם ויפה.
רגע לפני החשיפה המלאה - קבלו טעימה של העץ המחודש עם קלוז אפ לקטיפה היפה שרותי בחרה בשכטר (אחרי מסע ייסורים מפרך של בחירת בד והתחרטויות) וסרט הקישוט התואם שהחליף את המסמרים הכעורים.
 והנה היא כולה, חדשה ומחודשת, המושב קיבל צורה מובהקת עם ספוג חדש, כולה משדרת קלאסיות אירופאית שלא יוצאת מהאופנה.
 וההדום התואם.
רותי, היה לי עונג להכיר אותך ולעבוד איתך ואת שיחת הטלפון הנרגשת שקיבלתי מירושלים כשההובלה הביאה את הכורסה, אני אזכור לתמיד.

* Eurythmics - There Must Be An Angel  - יש הרבה ביצועים אחרים לשיר הזה, מרגשים לא פחות אבל בחרתי בקליפ המקורי שזכור לי, כילדה בת 9 אי שם בשנות ה80 - יושבת מרותקת וצופה בקליפ הסופר מושקע והיפה הזה. קלאסיקה.

4 תגובות:

  1. ריגשת
    והרהיטים מקסימים

    השבמחק
  2. קלאסי ביותר

    הבד מקסים והעבודה מושלמת .

    השבמחק
  3. מהמם!!! והבד כל כך יפה...

    השבמחק