יום שלישי, 10 ביוני 2014

*She's A rainbow

טוב, טוב  - רק בפוסט הקודם התלהבתי משני פרויקטים של כסאות אחרי הרבה זמן שלא היו והנה, באופן עיקבי, עלה בגורל השבוע עוד פרויקט כסאות - ובאמת שמהפך כזה, שמזמן לא היה, בחיי....
אלה הכסאות של שונית ורענן - שישיית כסאות פינת אוכל שנקנו באיזה שוק פשפשים לפני כמה שנים.
עוד במייל כשהגיעו אליי התמונות להצעת מחיר אני זוכרת שנחרדתי- הצורה הכאילו ענתיקה, גם הלכה המבריקה מאוד
 וכמובן הבד הגובלני הזקן והמחריד הזה,שעבר איזו התפוררות כימית כי כולו - גם מאחור וגם מלפנים פשוט התפורר וזה היה ממש ממש כעור.
באמת שאני כנראה לא הייתי משקיעה בהם ודמיינתי את הבעלים כאנשים זקנים וסרי טעם.

מה רבה היתה הפתעתי לפגוש את שונית ורענן כזוג צעיר ומגניב שגם נחרד מהכסאות כפי שהם אבל החליט להשקיע בהם ועוד יותר - לזרום לחלוטין על הטוויסט המשוגע שהם, הו כה זקוקים לו.
 הא - איזה מהפך??!! קודם כל הגבים, הצד של הכסאות שמקבל הכי הרבה זמן מסך בפינת האוכל, קיבלו כאן תשומת לב מיוחדת, כל גב שונה
מיד כשהגיעו אליי הכסאות ודיברנו על בדים - הפניתי את תשומת ליבם של שונית ורענן לאופציה להשתולל עם הגב ולתת לו תשומת לב מיוחדת. הבד שנבחר עבור הגבים הוא בד עם המון אלמנטים ופרחים וחיתוך מחושב הביא למירכוז של אלמנט אחר לכל גב. כך שייצאו שונים.
יש 6 כסאות והם יצאו מהסטודיו בשתי קבוצות של 3 כדי שיכנסו לאוטו - אז כאן לפניכם רק קבוצה אחת. 
מקדימה - 2 כסאות קיבלו בד זיג זאג צבעוני שמאוד מזכיר את בית העיצוב מיסוני אבל נקנה בנחלת בנימין ב40 (!) ש למטר, הבד הזה הוא מאותה הסדרה של הבד של הגב. ו- 4 כסאות קיבלו בד טורקיז מ'שכטר' שתואם לטורקיז בזיג זאג.
אחרי כל העושר הזה היה צריך להתאים לכסא סרט קישוט - זה חלק מהמבנה של הכסאות ואי אפשר לוותר על זה, תפקידו של הסרט להסתיר את הסיכות. כל כך שמחתי שהצעתי לסרט שחור התקבלה בהתלהבות ע"י שונית ורענן.
זה פשוט כל כך מתבקש - סרט שחור נותן לכל העניין גוון קומיקסי, ממסגר הכל יפה 
 וממשיך את הקו הנועז...נראה אחרת לגמרי, לא?

ולקינוח - הייתי חייבת לחלוק איתכם גם את הכסא של רחל, שמצאה אותו זרוק ברחוב- שלם, מקורי ויפה.
לפני שבעלה יזרוק אותה מהבית היא הביאה לי אותו מהר מהר וזה מוערך כי היא גרה אי שם בצפון צפון הארץ.
בתחתית הכסא גיליתי את המדבקה הזו שמעידה על שנת הייצור - 1973 במונטריאול קנדה.
בחרנו עבורו בדים רעננים, בסגנון נאוטיקל, העץ עבר שיפוץ ויצא ממנו הצבע הבהיר היפה 
וזה כסא לפינת עבודה, שפשוט אין, אין דברים כאלה. כמה ברת מזל רחל שמצאה אותו ברחוב? היא גם מצאה כורסה יפה שבינתיים עומדת אצלי (כי הבעל...) עד שרחל תחליט אם היא מחדשת או משחררת (-: אעדכן בהמשך

*Rolling Stones - She's A Rainbow

5 תגובות: