יום שני, 12 במרץ 2012

'Superstylin*



הכורסה הזו הגיעה אליי מבוטיק הבדים האהוב עליי בדולינה.

את דניאל, בעל העסק המקסים הזה, הכרתי רק אחרי שכבר כמה וכמה לקוחות שלי נשלחו לאבן יהודה וחזרו עם בדים מהממים. ולי לא הזדמן לצאת מתל אביב לכיוון השרון עד שסוף סוף זה קרה וניצלתי את ההזדמנות להגיע אליו ולהכיר. ואז הסתבר שאנחנו כבר מכירים, תודו שזה הדבר הכי מלבב בישראליות הזו שלנו "את נראית לי מוכרת, גם אתה נראה לי מוכר – כמה הצלבות והנה הגענו לזה שעבדנו יחד, בגלגול קודם של שנינו בעולם הפרסום – דניאל היה מנהל קראטיב ואני הייתי תקציבאית, לפני הרבה הרבה שנים...

מההיכרות המחודשת הזו יצא שיתוף פעולה ודניאל הביא לי את הכורסה הזו (יחד עם בת דודתה שתקבל פוסט נפרד) לאחר שלקוחה רכשה ממנו את הכורסה ובחרה בד- אחד היפים שיצא לי לעבוד איתם, ע"מ שאני אשלים את המעגל וארפד אותה.
הכורסה היתה ממש בלויה – כמובן וגם חסרת כריות גב ומושב, יש לה צורה מאוד מגניבה והיא נוחה מאוד. הוספתי לה כרית מושב עבה ומפנקת, הרבה יותר ממה שהיה נהוג אי אז בשנות ה70 של המאה הקודמת ובהחלטה מכוונת, שילבתי לה כרית גב רכה ונעימה ולא מספוג. יש לה פשוט צורה של להשתרע בה ולהתפנק וזה נראה לי יותר מתאים.
והבד – כותנה עם גימור מעט מבריק – סאטני ממיטב האיכות והעיצוב של הבדים האמריקאיים שדניאל מביא. כל מי שעבר בסטודיו באותם ימים שהיא היתה אצלי לא נותר אדיש לצבעוניות המתפרצת של הבד. הלקוחה, פסיכולוגית במקצועה, מייעדת את הכורסה לקליניקה שלה, נראה לי יהיה מוצלח!


* 'Groove armada - Superstylin







3 תגובות:

  1. מקסים, יופי של עבודה, הכורסא קיבלה חיים חדשים ומרגשים, אביבית, עבודה מרהיבה! רחלי

    השבמחק
  2. אין עלייך אביבית. לא יכולתי למסור אותה לידיים אמונות ומוכשרות יותר. במיוחד כשביניהן ממוקם לו לב ענק עם אהבה וכבוד גדול למקצוע.
    דניאל

    השבמחק
  3. וואו הבד לא רק מדהים, הוא כמו נוצר עבור המסגרת של הכורסה! איזה יופי!!

    השבמחק