יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

*Out of tiMe

מעשה בכורסת וינטאג' חומה ומאובקת, עם צורה מושלמת והמון פוטניאל. כשאני מדברת על צורה מושלמת אני מתכוונת לקווים עגולים שמחבקים את הגוף, גודל מעולה- לא קטן מידי ולא גדול מידי, רגליים מחודדות ואלכסוניות וידיות עץ שהן מאוד פרקטיות ושומרות על האיזור הזה, שהוא מועד לפורענות, מלהתלכלך.
את הבד שנבחר ב'שכטר' כיניתי בחיבה "ג'ונגל" והוא עשיר וצבעוני ומאוד נעים לעין. 
בכרית ובגוף הכורסה שולב קדר בצבע תכלת שממסגר את הכל. 
ועכשיו הפתעה, זה בעצם זוג!! זוג כורסאות תואמות, שכשמדובר בעניני וינטאג' זה תמיד נדיר יותר.
הזוג הזה הגיע אליי דרך אחד הסוחרים שאני עובדת איתם, העמדתי אותן למכירה במסגרת "פריטים למכירה בסטודיו" אבל לא כל כך התאמצתי למכור אותן, איכשהו פינטזתי שיום אחד הן יעמדו בסלון שלי...לאחרונה תהפוכות החיים וכאלה הביאו אותי להבין שזה לא יקרה ובתזמון מושלם באה אליי שלי לורבר פדן, מעצבת פנים שאיתה כבר שיתפתי פעולה בפרויקט היפה הזה.
היא הגיעה להשתתף בסדנת ריפוד 'פיפטיז שיק' ועל הדרך שאלה אם יש לי זוג כורסאות למכירה עבור לקוחות שלה, הראתי לה את הזוג הזה וכמה ימים אח"כ היא הגיעה לסטודיו עם שרון ויאיר הלקוחות. הם התאהבו בכורסאות ויצאו לסיבוב חיפוש בדים שהיה ססגוני ומלא השראה.
זה מה שנבחר בסוף, את כורסת הג'ונגל השלימה והרגיעה קצת כורסה כתומה חלקה.
גם בכורסה הכתומה שולב הקדר תכלת כך שנוצר עוד קשר בין 2 הכורסאות. הכנתי עבור שרון ויאיר גם כריות נוי מאותם בדים אותן הם ישלבו על הספה בסלון.
אם שמתם לב, בכורסאות המקוריות היתה חסרה ידית אחת, העברתי לחרט המוכשר שאני עובדת איתו והוא הכין לי ידית חדשה בדיוק כזו,  רגלי העץ והאלמנטים בידיות עברו חידוש פוליטורה ולא ניתן להבחין איזו מהן חדשה.
ועוד מבט לכורסה הססגונית - רואים את הציפורים?
בשביל להשתעשע אפשר גם להחליף בין כריות המושב.

* OUT OF TIME- BLUR

תגובה 1: