יום שני, 3 בדצמבר 2012

*suppper trouppper

הפרויקט עליו אני רוצה לספר השבוע זו כורסה שהיתה אצלי בסטודיו, היא התגלגלה אליי מתישהו במהלך השיפוץ של הסטודיו החדש ואפילו לא הספקתי לצלם אותה ולהעלות אותה למכירה כי היו הרבה דברים לעשות לפני ואז קיבלתי טלפון מרועי.
רועי, חבר יקר וטוב טעם, לקח על עצמו את פרויקט טיפוח הדירה של אחיו אסף, טייס חתיך ואמיץ בצבא שגר בדירה מתוקה בנווה צדק. הוא רווק שכזה וככה הבית נותר בערך אותו מצב שהיה כשעבר אליו לפני שנה וקצת.
אז רועי לקח את אחיו ליום הסתובבות בשוק הפשפשים ובערך בצהריים קיבלתי את אותה שיחה גורלית בטון נואש: הכל יקר כאן ואין בעצם כלום והם ממש מחפשים כורסה לסלון שתיתן איזה טאץ' ביתי ומעוצב לדירה המתהווה.
ואז הכל התחבר.

תוך חצי שעה הם היו אצלי בסטודיו, בחנו את המועמדת ואני קיבלתי הזדמנות לתת את הפיץ' שלי ולספר מה החזון שלי לגביה, ולשמחתי קיבלתי אור ירוק (או כתום אם תרצו) לבצע בה את זממי.
איזה כיף שרועי ואסף זרמו איתי, בעיני רוחי ראיתי אותה קומיקסית שכזו, בצבע נועז כמו כתום (שאסף ממש אוהב ואפילו יש לו שעון כתום) כשאת כולה עוטף קדר שחור, כמו מסגרת של קומיקס, קונטרסט שנותן עוצמה.

היה כאן הרבה מה להתפרע כי הכורסה במצבה העגום הראשוני היתה בעצם רק קו מנחה. עשיתי לה כרית מושב חדשה, שיושבת על תשתית חדשה, הרגל נשלחה לשיפוץ  אצל רחלי - היא הסירה את הצבע החום הקודר שהיה שם ואז נחשף שם עץ בוק יפה במצב מעולה. שיוף ולכה אגוזית עמוקה זה כל מה שהיה צריך כדי שהיא תהיה כל כך יפה. .

בגב היה רמז לכפתורים שאולי היו שם בעבר, אז הלכתי עם זה רחוק יותר ושילבתי 8 כפתורים בגב הרך והחדש של הכורסה. גם הידיות חדשות, דקות ונעימות יותר ממה שהיו.
ואז אסף שלח לי תמונה שלה בבית והייתי ממש ממש שמחה!
* ואם אני שמחה, תמיד בא לי על שיר של אבבא. אז סופפפפר טרופפפר מי

Abba - Super Trouper



תגובה 1: