יום שבת, 24 בנובמבר 2012

*Musical Chairs

השבוע חולקים כאן את הבמה שני כיסאות, כל אחד של מקסימה אחרת אבל יש כמה נקודות דימיון בסיפור: שניהם נאספו מהרחוב, לשניהם נקנה בד יפייפה בחנויות האהובות עליי ולשניהם, איך לומר, נדרשה עין חדה ועוז רוח לאמץ אותם ולדמיין איך יראו אחרי שיעברו תחת ידי. בקיצור – שניהם היו אתגר קשה אבל בזכות בדים מדהימים, שיפוץ נרחב והרבה אהבה, תיכף תראו מה יצא.

הראשון, של מקסימה א' – איילת. היא מצאה אותו ברחוב והכריחה את החבר שלה לסחוב אותו (כך הוא העיד בפניי ברגע של הסחת דעת). זהו כסא\כורסה מודרני מהשנים האחרונות, מתוצרת מאוד מאוד טובה אבל אין לדעת מה עבר עליו כי הוא היה מאוד מאוד מלוכלך ומרופט, כולל העץ של הרגליים. כאמור, נדרשה עין של מעצבת גראפית - איילת, להבין את הפוטנציאל.
השיפוץ כלל תוספת לספוג הקיים, להתפיח אותו קצת. ניקיתי את הרגליים מהג'יפה, שייפתי וצבעתי בלכה בגוון עמוק והבד ...
הבד נקנה ב make בדיםהיתה התלבטות קשה לגבי הבד ואני שמחה שזה הבד שנבחר כי הוא מתאים בעיני מאוד לכסא.
בגב יש גימור קדר כפול שמסתיר את הסיכות ונותן אפקט מלכותי משהו.
ועוד תמונה בשביל הכיף. גם סביב הכסא, בנקודת החיבור בין העץ לריפוד יש קדר כפול. 

המתמודד השני על תשומת ליבכן, הנה הוא הכסא של מקסימה ב' הלא היא סמדר, תיכף רופאה בישראל שיצאה עם הכלבים לטיול בוקר ושם, מוקדם לפני כולם, ליד הפח היא איתרה את המציאה הבאה.
כיסא וינטאג' ישן, קטן וסופר חמוד אך, גם הוא כאמור, היה צריך אבחון אמיתי כדי להבין כמה הוא שווה. סיבוב בנחלת בנימין הניב את בד הארט נובו היפייפה הזה מדנדו ובד חלק תואם מהחנות של הפרסי.
במקום מסמרי הברזל שהיו לכסא במקור בגב, תפרתי קדר וורוד מסביב לקו המעוגל של הגב.
את הרגליים שייפתי בטירוף וצבעתי בלכה קצת יותר כהה להסתיר את הפגמים שנותרו. כמובן שכל הספוגים חדשים, הוא רך ומעוגל יותר וכמובן - מפנק יותר.

ממש לפני כמה ימים התגלגל לסטודיו כסא דומה, הפעם עם רגליים עגולות והוא למכירה! מי שמעונינת, מוזמנת ליצור איתי קשר למייל avivitp@gmail.com

Sesame Street: Survivor: Musical Chairs. ונסיים בפארודיה מצחיקה על משחק הכסאות בטייקאוף על הישרדות, הישר מרחוב סומסום האמריקאי. שווה.

3 תגובות:

  1. מקסים!!!
    אני מחפשת למצוא ספסל כמו הספסל המקסים ששיפצת לפני כמה פוסטים... אם כזה יתגלגל אליך במקרה אשמח אם תגידי :)

    השבמחק
  2. במקרה גיליתי את הבלוג שלך ודיפדפתי
    מאוד נהניתי
    ועשיתי מנוי
    ערב מקסים
    פניני קסם עיצוב אלבומים בעבודת יד
    מתנות שמרגשות את הנותן ואת המקבל

    השבמחק
  3. את מוכשרת!! אין דברים כאלה! מקסים מקסים מקסים.

    השבמחק