יום שבת, 7 באפריל 2012

Up & Down

המהפך של כסא הנדנדה שיובא פה בהמשך, כל כך קיצוני, שאפילו אני, שראיתי דבר או שניים, הופתעתי מהתוצאה הסופית.את הכסא הזה הביאה אליי ענת, ככה הוא נראה:
עוד בהתכתבות המיילים הראשונית שלנו, לפני שנפגשנו, הספקתי להעליב אותה כשאמרתי לה שמתחת לריפוד הכחול ששודך לו בגסות מסתתר כסא יפייפה והיא ענתה לי "הריפוד ששודך בגסות - זו אני שאחראית לעוול הזה:)"
אז גם התברר שהיא אחראית גם לנסיון הצביעה הכושל (זה היה סוג של ווש כזה...) ובקיצור - מזל שענת פשוט מקסימה ברמות קשות ולא נעלבה ממני בכלל ומזל שהיא החליטה לתת לכסא הזדמנות שנייה והגיעה אליי.היה ברור שברגלי העץ של הכסא צריך לטפל בצורה מקצועית  - שיוף רציני ואחריו צביעה בהתזה - למראה חלק ואטום. הצבע שנבחר: מעין אוף וויט \וניל .

ששי שעובד איתי בסטודיו עשה עבודה מעולה והרגליים יצאו פשוט יפייפיות.
לכסא עצמו ענת בחרה בבד איכותי ויפה של רנבי בצבע שאני לא בטוחה שמסך המחשב שלכם מעביר את העוצמה שלו - מעין ירוק/צהוב עשיר וקצת זרחני ונהדר לחלוטין.


היה ברור מלכתחילה שאנחנו לא נכנסות לעניין הקפיטונז' - מדובר בטכניקה מסובכת שלוקחת הרבה זמן תכנון ועבודה ועל כן מתומחרת בהתאם. 
וגם - לא תמיד זה באמת נוח... אם עושים את זה עם בד ריפוד עבה, התחושה בגב לא אחידה וזה לא תמיד שווה את זה. והגיג נוסף ואחרון על קפיטונג' - זה נהיה כל כך אמממ...של ארסים. כל פעם כשאני עוברת עם האופניים באיזור סלמה בואכה הרצל והר ציון - איפה שיכינו לכם ספה בזול שישבר לכם הישבן ממנה - אני חושבת על הטכניקה הקלאסית הזו שהופקעה מהספות עור במועדוני הגברים באנגליה והשתרשה כאן בשילוב המזעזע עם כפתורים נוצצים...איכס.כשניגשתי לעבודה והתחלתי לפרק את הכסא, ראיתי שכל המבנה הפנימי של הכסא קרוע ומתפורר והכל הוחלף,  הוכנסו ספוגים חדשים ולמעשה, בניתי אותו מבפנים - מחדש.  והלוק שהתקבל - נקי, בקווים חלקים ואלגנטיים, כסא עתיק במראה עם טוויסט מודרני. ממש מהפך!


איזה קליפ צבעוני, הורססס 
Vengaboys - Up & Down

3 תגובות:

  1. את מוכשרת שזה מדהים!!!
    ממש אהבתי.
    אביגיל

    השבמחק
  2. זו עבודה הראשונה שאני רואה כאן בין כל היצירות המהממות, שממש עושה עוול לרהיט. הנאום על הקפיטונג' כל כך לא משכנע, במקרה הזה הכסא היפהפה איבד את כל ה"שארם" שלו במראה החלק והפושטי. חבל...

    השבמחק
  3. זו אחת העבודות היחידות כאן בין כל היצירות המהממות שממש עושה עוול לרהיט. הנאום על הקפיטונג' כל כך לא משכנע, והותיר את הכסא היפהפה נטול כל "שארם" במראה חלק ופושטי. חבל...אך כאמור לא מייצג.

    השבמחק