יום שלישי, 24 במרץ 2015

*Get LucKy

לפעמים יש דברים שנראה שאין להם תקווה או אופק עתידי, שהמרחק בינהם לבין הדלת, בדרך למטה לרחוב היא מאוד קצרה. בעבודתי בסטודיו אני נתקלת לעיתים בפריטי ריהוט כאלה, שאפילו אני (אולי) לא הייתי אוספת מהרחוב...מיותר לציין שאת הפריטים האלה, ואת הלקוחות החמודות שמאמינות בהם ומוכנות להשקיע, אני אוהבת הכי!!
הנה להמחשה, להנאתכם - אני מפרקת את הכסאות המרקיבים שהביאה אליי מירב - לקוחת זהב מהממת שאין דברים כאלה וכסאות מתפוררים ודוחים שאין דברים כאלה, שהיא מצאה ברחוב, בחוץ, בגשם...ואם מירב מאמינה בהם, אז גם אני - בדיוק עובדת עליהם השבוע, אז יהיו תמונות בקרוב.

ולמשל הכורסה של שירלי, שעמדה ככה בבית שנים, היא התכוונה לעשות איתה משהו אבל אתם יודעים, החיים...ומזל ששירלי כבר היתה בחודש תשיעי והתירוץ לכורסת הנקה הניע אותה להביא אותה סוף סוף אליי
מתחת לבד שהיה מוצמד בסיכות מרושלות לכורסה התגלה היופי הזה
פעם היא היתה יפה...ונוחה...היא ענקית, רחבה, רכה וכייפית ביותר להתכרבלות. היא גם מתוצרת טובה ואת זה אני רואה לפי התשתית שמסתתרת בפנים. ושמים לב לידית המעוכה?
הידיות הרחבות מזמינות מאוד לשבת עליהן, רק שזה הורס אותן ואת הכורסה, בצילום כאן רואים את החידוש לתשתית הספוג שקצת איבדה צורה ונמעכה.
כורסאות מהסגנון המודרני הן סוג של לגו - חלקים שמתחברים זה לזה. ברהיטי וינטאג', אגב, זה לא ככה.
והנה היא אחרי החידוש - כריות חדשות, ספוגים חדשים ובד ג'ינס ניצחי ויפה שעזרתי לה למצוא ב"גודס" מתוח היטב על התשתית החדשה. 
שירלי שהיא מעצבת טקסטיל ובעלת טעם טוב, גם ביקשה להוסיף לכריות קדר בחרדל שיזרה עוד קצת אבקת קסמים על החידוש.

ועוד כורסה ברת מזל היא הכורסה של נעמה, שהגיעה אליי מבאר שבע (!) כשפריטים מגיעים אליי ככה, ללא ריפוד בכלל, אני צריכה לשחזר הכל מהתחלה - תשתית רצועות חדשות, ספוגים ורק אז הריפוד.
גם העץ עצמו היה מרוט, דהוי ומיובש. 
נעמה קנתה בד מקסים בדנדו, העץ עבר פוליטורה מחודשת וחזר לעצמו - בצבע עמוק ומלא ברק שהולם יפה את צבעו הבהיר של הבד. מאחורה - סביב קו המתאר של הגב יש קדר מאותו בד.
והנה היא אחרי - רכה ומזמינה - לא דומה בכלל לכורסה העירומה והמרוטה שהגיעה אליי (-:

*Daft Punk - Get Lucky ft. Pharrell Williams, Nile Rodgers

4 תגובות:

  1. הדס והחמישה24 במרץ 2015 בשעה 23:36

    את פשוט עושה קסמים. הכורסאות יפיפיות ואי אפשרלדמיין מה עבר עליהן.

    השבמחק
  2. וואו, לגמרי קסם!!
    הכורסאות פשוט יפיפיות עכשיו...

    השבמחק
  3. מטורף! את עושה חסד עם הכסאות האלה. מחיה אותם מחדש. מדהימה

    השבמחק