יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

*Stay with Me

כמה כיף לפתוח שנה חדשה בבלוג, עם רוח סתווית באויר, אחרי קיץ כל כך קשה, עם הכורסה היפה של נורית.
נורית מצאה את הכורסה היפה שלה בערימת גזם ואשפה בפינת הרחוב, את התמונה הראשונה שהיא שלחה לי, הישר מהרחוב קיבלתי ככה, עם בקשה להצעת מחיר לכורסה המסכנה

מי שעוקב אחרי הפרסומים שלי כאן בבלוג יודע שזה בדיוק מסוג האתגרים והמהפכים שאני הכי הכי אוהבת בעבודתי ובאמת לא היתה שמחה ממני כשהכורסה הגיעה אליי לסטודיו - מפורקת ושבורה, עם מלא שאריות דבק יבש, מהוהה ומרוטה כשכל התשתית של ריפוד המושב הולכת ישר לפח. מתחילים הכל מחדש.

נורית צירפה הדום וינטאג'י חמוד, עם אוזני עץ, שגם הוא נמצא אי פעם ברחוב, צבע העץ שלו לא תואם אבל לנו זה לא הפריע.

אז איך מתחילים כזה פרויקט מורכב שלא פחות מ3 בעלי מקצוע צריכים לעבוד עליו? מתחילים בפירוק הריפוד וכל מה שמתחתיו, לכורסה היתה תשתית קפיצים עתיקה, מאוד כבדה ושבורה לחלוטין, מדובר בהמון לכלוך ומיליון מסמרים שצריך להוציא, בסוף נשארים עם שלד עץ ריק. ואז מזמינים את הנגר- עמיעד המוכשר הגיע לבוקר של עבודה אצלי בסטודיו, הוא ניקה את הדבק, החליף את דיבלי העץ השבורים והדביק הכל יחד, זה נשמע פשוט אבל זו עבודה קשה ומדויקת ובתומה נשארה הכורסה עם מלא כליבות עליה למשך יממה.
ואז - הכורסה השלמה, כבר לא שבורה אבל עדיין מרופטת וגם ההדום נוסעים לאברהם איש הפוליטורה לשיוף וחידוש העץ וחוזרים אלי כמו חדשים - מבריקים ויפים. 
לנורית היה וויז'ן מדויק לגבי הבד וזה מאוד מוערך כי הכורסה היתה מפורקת לחלוטין והיה לא פשוט לדמיין. היא הלכה אחרי ההשראה שלה והזמינה בד מארה"ב דרך etsy.com, הבד הגיע תוך שבוע וחצי בערך, מקסים ומיוחד ואף עלה מחיר סביר למדי כ140 ש למטר כולל המשלוח לישראל. 
לכורסה היתה במקור גם כרית גב והכנתי עבורה כרית חדשה בדיוק בגודל, עם רוכסן שמאפשר להוריד את הכיסוי ולכבס במקרה הצורך. עכשיו רק חסרה כאן איזו כרית נוי מרובעת, בצבע אחר - אולי עם איזה פרח כתום לשבור את ההדפס הגיאומטרי.
ושוב הפרויקט הזה מוכיח כמה כיף "להציל" פריטים מהרחוב. אל תטעו, נורית השקיעה כאן סכום לא מבוטל בכלל, אבל תראו איזה יופי יצא לה!!


* Shakespeare's Sister-Stay with me
יותר מידי שעות עם VH1 בדירה החדשה שלי (סוף סוף יש לי יס) והשיר הזה לא יוצא לי מהראש


2 תגובות:

  1. אני כל כך אוהבת שיקומים כאלו! כי הרי לא מדובר על שיפוץ, אלא ממש שיקום כבודה האבוד של הכורסא היפיפיה.אהבתי מאוד!

    השבמחק
  2. מדהים, מקסים, מושלם (וגם אחלה שיר)
    אורית

    השבמחק